استفاده از زیتون ماری شکسته در رنگ مو

آیا زیتون ماری شکسته سالم است ؟
زیتون سیاه، مانند سایر میوه ها و سبزیجات، سرشار از آنتی اکسیدان هایی مانند پلی فنول، ویتامین E و بتا کاروتن است که ممکن است از سلول های شما در برابر آسیب اکسیداتیو محافظت کند.

اگر رژیم غذایی غنی از غذاهای غنی از آنتی اکسیدان مصرف کنید، ممکن است از سرطان و بیماری های قلبی پیشگیری شود.

زیتون علاوه بر اینکه منبع خوبی از فیبر غذایی است، دارای شاخص گلیسمی پایینی است که به هضم غذا کمک می کند.

آهن همچنین برای عملکرد گلبول های قرمز خون مورد نیاز است و جزء تمام سلول های خونی است. در نتیجه فیبر محلول، سطح کلسترول و گلوکز خون را می توان کاهش داد.

یک مکمل فیبر نامحلول هضم مدفوع را با حجیم کردن مدفوع و ترویج حرکت مواد از طریق دستگاه گوارش شما بهبود می بخشد.

از آنجایی که آهن منبع طبیعی انرژی است، بدن شما ATP تولید می کند که منبع اصلی انرژی شما است. نشان داده شده است که ویتامین E خطر بیماری عروق کرونر قلب و تشکیل لخته های خون را کاهش می دهد.

سرشار از چربی های تک غیراشباع است که برای سلامت قلب مهم هستند. یک وعده 100 گرمی زیتون رسیده حاوی 115 کالری و تقریباً 735 میلی گرم سدیم است.

آیا زیتون سیاه برای رژیم غذایی مفید است؟ آنها دارای شاخص گلیسمی پایین و همچنین تعداد کالری کمی هستند. علیرغم ادعاها مبنی بر اینکه زیتون سرشار از چربی است، بیشتر چربی آن چربی تک غیراشباع سالم برای قلب است که التهاب و کلسترول را کاهش می دهد.

چرا باید شروع به خوردن زیتون کرد؟ اگر می‌خواهید زیتون را به رژیم غذایی خود اضافه کنید یا از طرفداران آن هستید، باید به این فکر کنید که چگونه می‌توانید از این جواهرات کوچک خوشمزه برای کمک به رسیدن به اهداف تناسب اندام و سلامتی خود استفاده کنید.