استفاده از پتو نمدی پلنگی برای اتاق مخصوص رئیس جمهور

در واقع استفاده از پتو نمدی پلنگی می تواند استرس را کاهش دهد: خوابیدن با پتو نیز باعث آرامش ما می شود.

مطالعات نشان می‌دهد که پتوهای وزن‌دار اثر آرام‌بخشی بر روی کاربران دارند که معمولاً برای درمان اضطراب و بی‌خوابی استفاده می‌شوند.

این پتوهای ویژه در تحریک لمسی با فشار عمیق (DPTS)، یک درمان غیردارویی برای آرامش طبیعی بیماران استفاده می شود.

فشاری که بر بدن ما وارد می‌شود، سروتونین را آزاد می‌کند و سیستم عصبی را آرام می‌کند و باعث می‌شود خواب آرام‌تری داشته باشیم.

تحقیقات دیگر نشان داد که چرت زدن با یک پتوی سنگین در روز می تواند به دور کردن اضطراب و افسردگی کمک کند.

با این حال، به خاطر داشته باشید که اگر با این دو مشکل دارید، بهتر است با یک متخصص مراقبت های بهداشتی صحبت کنید و لطفاً از تماس گرفتن با افراد اطراف خود نترسید.

خواب بهتر نه تنها برای سلامت جسمانی بلکه برای سلامت روان شما نیز فواید زیادی دارد.

فکر کردن به اینکه خواب بدون پتو چه حسی دارد سخت است؛ جدای از اینکه شما را در طول شب به راحتی برشته نگه می دارد.

می توانید با آرامش به گونه ای استراحت کنید که گویی یکی از عزیزان شما را در آغوش گرفته است. شما حتی می توانید آن را به عنوان یک آغوش گرم خوب در نظر بگیرید!

ما به آن عادت کرده ایم: انسان ها هرگز واقعاً نیازی به خوابیدن زیر پتو نداشته اند. قبل از دوران مدرن که پارچه به صورت انبوه تولید نمی شد، پتوها در واقع یک کالای لوکس محسوب می شدند که فقط ثروتمندان و قدرتمندان می توانستند از پس آن برآیند. مردم عادی در عوض در کنار یکدیگر می خوابند تا شب را گرم نگه دارند.

خوشبختانه ما در زمانی زندگی می کنیم که پتو برای همه بسیار در دسترس است. بسیاری از ما در دوران کودکی توسط والدینمان در رختخواب می‌خوابیدیم، که باعث می‌شود خواب را با قرار گرفتن در زیر پوشش‌ها مرتبط کنیم.

در پایان روز، استفاده از پتو فقط می تواند حالت دهنده رفتار باشد – چیزی که ما در دوران نوزادی از والدین خود دریافت کردیم.

در هر حالتی که دوست دارید بخوابید وضعیت جنین، چوب درخت، ژست ستاره دریایی و غیره – ما می دانیم که شما بدون توجه به هر چیزی پتوی قابل اعتماد خود را خواهید داشت.

در پایان روز، ممکن است همه ما فقط در قلب بچه باشیم، و بخواهیم زیر پوشش های گرم خوب قنداق کنیم. خوب بخوابی!