اعلام ممنوعیت مصرف فلفل دلمه ای خرد شده برای کودکان به دلیل ابتلا به بیماری پسوزیاریس

لازم به ذکر است که فلفل دلمه ای خرد شده ممکن است احتمال کم خونی را کاهش دهد؛ یک بیماری شایع به ویژه در بین زنان و دختران در سنین باروری، کم خونی نتیجه کمبود اکسیژن در خون است.

یکی از شایع ترین دلایل کمبود آهن است. فلفل دلمه ای مقدار کمی آهن دارد اما به طور قابل توجهی سرشار از ویتامین C است، نیمی از فلفل تا 100 میلی گرم را تامین می کند.

این مهم است زیرا ویتامین C جذب آهن را در روده افزایش می دهد و مطالعات متعدد تأیید می کند که رژیم های غذایی سرشار از میوه ها و سبزیجات غنی از ویتامین C باعث جذب بیشتر آهن می شود.

فلفل دلمه ای کمک بیشتری می کند زیرا حاوی ویتامین B6 است که برای ساخت هموگلوبین، پروتئینی که اکسیژن را در سراسر بدن حمل می کند، لازم است.

ممکن است در برابر برخی بیماری های مزمن محافظت کند: فلفل دلمه ای سرشار از آنتی اکسیدان است که با سلامتی بهتر و محافظت در برابر بیماری هایی مانند بیماری قلبی و سرطان مرتبط است.

به عنوان مثال، فلفل به ویژه سرشار از ویتامین های آنتی اکسیدانی از جمله ویتامین C، E و بتاکاروتن است.

آنها همچنین مقادیر فراوانی از پلی فنول ها را تامین می کنند، این ترکیبات گیاهی محافظ شامل لوتئین، کورستین و کپسانتین هستند که فلفل قرمز رسیده به ویژه غنی است.

به عنوان یک نیروگاه آنتی اکسیدانی نشان می دهد که فلفل دارای یک ظرفیت ضد التهابی قوی است و احتمالاً خطر ابتلا به بیماری های مزمن را کاهش می دهد.

متأسفانه، تا به امروز مطالعات در مقیاس بزرگ که به طور خاص به مصرف فلفل دلمه ای در بروز بیماری های مزمن می پردازد، کماکان وجود ندارد.

ممکن است از دست دادن حافظه مرتبط با افزایش سن را به تاخیر بیندازد: یافته‌های جالب از مطالعات حیوانی نشان می‌دهد که مصرف فلفل دلمه‌ای ممکن است در پیشگیری از کاهش حافظه در مبتلایان به آلزایمر مؤثر باشد.