الکل طبی یک لیتری 70 درصدی که دختر بچه ای را به کام مرگ کشاند

برس های آرایشی تمیز کننده را می توانید با الکل طبی یک لیتری 70 درصد تمیز کنید و از خواص ضدعفونی کننده الکل برای تمیز کردن برس های آرایش خود استفاده کنید.

مقداری الکل مالشی را در یک فنجان کوچک بریزید و برس آرایشی خود را در فنجان فرو کنید و آن را برای چند ثانیه بچرخانید.

تمیز کردن سینک و کروم: مالیدن الکل می تواند این سطوح را دوباره تمیز و براق کند، الکل را روی یک پارچه نرم بریزید و تمیز کنید. لازم نیست برای شستشو با آب دنبال کنید زیرا الکل تبخیر می شود.

کفش های خوشبو کننده اگر کفش های شما شروع به بوی قوی کرده است، اسپری کردن روی الکل می تواند کمک کننده باشد.

قرار دادن آنها در آفتاب تا کاملا خشک شوند می تواند به الکل در کشتن باکتری ها کمک بیشتری کند.

ضد عفونی کردن موس و کیبورد کامپیوتر استفاده از الکل مالشی 90 درصد یا بیشتر می تواند یک پاک کننده سریع تبخیر کننده برای وسایل الکترونیکی شما باشد.

از یک سواب پنبه آغشته به الکل یا پارچه میکروفیبر مرطوب آغشته به الکل برای تمیز کردن صفحه کلید و ماوس رایانه خود استفاده کنید.

ضد عفونی کردن موبایل از روغن های پوست گرفته تا آرایش، چیزهای زیادی وجود دارند که می توانند گوشی شما را کثیف کنند. برای تمیز کردن و ضد عفونی کردن از یک پد الکلی یا دستمال مرطوب استفاده کنید.

یخ زدگی شیشه جلو را از بین می برد. می توانید با ترکیب یک قسمت آب و دو قسمت الکل 70 درصدی در یک بطری اسپری، محلول یخ زدایی سریع را مخلوط کنید.

خلاص شدن از شر مگس میوه. اسپری مگس میوه با الکل مالشی تقریباً در صورت تماس آنها را از بین می برد. با این حال، هیچ میوه ای را هدف قرار ندهید زیرا مالیدن الکل می تواند باعث فاسد شدن میوه شود.

ساخت ضدعفونی کننده خانگی شما می توانید اکثر سطوح را با اسپری کردن یا پاک کردن الکل روی آنها تمیز کنید.

با این حال، الکل را روی مواد نفوذپذیر مانند کوارتز و گرانیت استفاده نکنید. لمینت پلاستیکی و سنگ مرمر مهر و موم شده خوب هستند.