این لباس ورزشی با تعریق بو نمی گیرد

در زمینه توسعه محصول، طبقه بندی قبلی معمولاً به تعاریف گسترده ای از مشکل طراحی مرتبط با این دسته ها منجر می شود. همانطور که در فصل 4 اشاره شد، یک تعریف گسترده از یک مشکل طراحی ممکن است با ایجاد یک توصیف کلی از محصول پیشنهادی و ویژگی های عملکرد اولیه مرتبط با هر دسته از محصولات آغاز شود.
به عنوان مثال، یک تعریف گسترده ممکن است منجر به توصیف دو نوع عملکرد، یعنی عملکرد مانکن لباس لباس فعال و عملکرد لباس ورزشی شود. لباس‌های فعال ممکن است به لباس‌هایی اطلاق شود که ترکیبی از زیبایی، استایل، راحتی و عملکرد را در حالت رقابتی کمتری مانند لباس‌های غیررسمی و ورزش ارائه می‌کنند.
نمونه هایی از محصولات اکتیو شامل پارکا، هودی، شلوار و ژاکت های پشمی یقه خدمه است. لباس های اکتیو همچنین ممکن است شامل لوازم جانبی و کفش های مختلف باشد.
از سوی دیگر عملکرد لباس ورزشی زنانه دیجی کالا به سطوح فعالیت بالاتر، شاید در حالت رقابتی و در شرایط آب و هوایی شدید اشاره دارد. این امر مستلزم سطوح مختلف ویژگی های عملکردی مرتبط با ورزش های مختلف است.
لباس ورزشی
بسته به عوامل متعددی از جمله (الف) نوع ورزش، (ب) سطح فعالیت بدنی، (ج) ورزش تیمی یا فردی، (د) ورزش حرفه ای یا آماتور، (ه) آب و هوا، محصولات مختلف لباس ورزشی ممکن است به ویژگی های عملکرد متفاوتی نیاز داشته باشند. ورزش در فضای باز یا داخل سالن، گوشواره طلا سفید (ج) استفاده از تعداد دفعات، (د) جنسیت، (ه) سن و (و) سایر عملکردهای تخصصی.
در بازار، بیشتر محصولات لباس ورزشی با ویژگی های عملکرد کلی مانند تناسب، کشش، رنگ و نگهداری (شستشو و خشک کردن) مشخص می شوند.
در زمینه طراحی محصول، ویژگی های کلیدی عملکرد مبل راحتی ایتالیایی محصولات لباس ورزشی را می توان به چهار دسته اصلی تقسیم کرد دوام، راحتی، عملکرد و هویت یا تشخیص.
  • منابع:
    1. Performance characteristics of traditional textiles: Denim and sportswear products
  • تبلیغات: 
    1. مصرف میوه خشک و خواص آن برای بدن
    2. استفاده از لباس زیر بسیار اهمیت دارد!
    3. تقویت سیستم ایمنی با مصرف میوه خشک
    4. . استفاده از دستگیره کابینت در تمامی زمینه ها