با فروش قیسی زردآلو به دور دنیا سفر کنید

زردآلو همچنین دارای شاخص گلیسمی پایینی است و قیسی زردآلو نیز دقیقا همین یژگی را دارد.

به این معنی که تأثیر پایداری بر سطح قند خون شما دارد و سطح آن را خیلی سریع افزایش نمی دهد. این میوه همچنین سرشار از ویتامین E است که به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل می کند و سطح قند خون را بهبود می بخشد.

بر اساس یک مطالعه اسپانیایی، آجیل و میوه‌های خشک یک مکمل سالم برای رژیم دیابت است. قیسی زردآلو به عنوان میوه های خشک، بدون شک این کار را انجام می دهد.

کمک به مبارزه با التهاب: نه تنها میوه، بلکه دانه ها نیز در تسکین التهاب موثر هستند. در واقع، یک مطالعه حیوانی بیان می کند که چگونه عصاره روغن هسته قیسی زردآلو در برابر کولیت اولسراتیو، که یک بیماری التهابی روده است، محافظت می کند.

طبق گزارش بنیاد آرتریت، قیسی زردآلو سرشار از بتا کریپتوکسانتین است، یک ماده شیمیایی که می تواند از آرتروز و سایر اشکال التهابی آرتریت جلوگیری کند.

منیزیم موجود در میوه نیز می تواند درد التهابی را کاهش دهد؛ بهبود بینایی: مصرف منظم میوه با کاهش خطر کاهش بینایی مرتبط است.

اما مهمتر از آن، قیسی زردآلو سرشار از کاروتنوئیدها و زانتوفیل ها است مواد مغذی که محققان معتقدند می توانند از بیماری های بینایی مرتبط با افزایش سن جلوگیری کنند.

و همچنین حاوی ویتامین A، یکی دیگر از مواد مغذی مهم برای چشم هستند. رتینول نیز نامیده می شود و از دژنراسیون ماکولای مرتبط با افزایش سن جلوگیری می کند.

طبق مطالعات، استفاده موضعی عصاره هسته قیسی زردآلو می تواند با تحریک تولید اشک، خشکی چشم را کاهش دهد.

آیا می دانستید؟ کالیفرنیا حدود 95 درصد قیسی زردآلو را در ایالات متحده تولید می کند.

زردآلو از آسیب کبد جلوگیری می کند: طبق مطالعات، قیسی زردآلو می تواند از آسیب کبدی محافظت کند و علائم بیماری کبد چرب (انباشته شدن چربی در کبد) را کاهش دهد.