با لوله پلی اتیلن کابلی قتل سریالی در خانواده ای صورت گرفت

لوله پلی اتیلن کابلی دارای خواص لازم و عمر طولانی بوده و پاسخگوی نیاز انسان در انتقال فاضلاب است که کمترین خوردگی توسط گازها و اسیدهای فاضلاب را شامل می شود.

کلیه مراحل تولید، نگهداری، نصب و راه اندازی لوله های کاروگیت پلی اتیلن مطابق با استانداردهای معتبر صنعتی انجام می شود. استانداردهای لازم زیادی در این زمینه وجود دارد که به برخی از مهمترین آنها در این قسمت اشاره می شود.

استاندارد جهانی لوله و اتصالات پلی اتیلن، DIN 16961، استانداردی است که از مقاومت موجدار لوله های کاروگیت در کاربردهای طولانی مدت صحبت می کند.

این استاندارد برای لوله های دفن که تحت فشار نسبتاً بالایی هستند طراحی شده است. ISO 9969 برای آزمایش روش های تست فشار حلقوی لوله در کوتاه مدت استفاده می شود.

انعطاف پذیری دایره ای لوله راه راه در EN 1446 توضیح داده شده است. با توجه به این مرجع تغییرات دیواره لوله کاروگیت در برابر تنش، ضربه، کشش، فشار و خمش بررسی می شود.

اگر لوله پلی اتیلن دوجداره پس از تنش های محیطی بتواند به شکل اولیه خود بازگردد، شرایط ایده آل و استانداردی دارد.

تست های کنترل کیفیت و روش انجام آنها برای لوله کاروگیت در استاندارد EN 13476 بیان شده است. به طور کلی، حداقل فشار حلقوی برای یک لوله بزرگ موجدار 31.5 کیلو نیوتن بر متر مربع است.

خرید انواع لوله های کاروگیت به دلیل دارا بودن خواص و ویژگی های مفید از هر نظر مقرون به صرفه است. مقاومت و پایداری در برابر تغییرات مخرب محیطی مهمترین مزیت این لوله ها می باشد.

برای اطلاع از قیمت لوله کاروگیت و نحوه سفارش و خرید آنها می توانید با ما تماس بگیرید.

یکی از کاربردهای مهم لوله های کاروگیت استفاده از آنها در سیستم انتقال کابل برق می باشد. در خطوط لوله برق، فشار کاری تقریبا برابر با 16 کیلو نیوتن بر متر مربع است.