با مصرف نخود کرمانشاه در بازار تهران از سردرد حاد رهایی یابید

این که بتوانید در حین قدم زدن در اطراف باغ  نخود کرمانشاه در بازار تهران خرید کنید، می تواند روز شما را فوق العاده شیرین کند.

اما بیش از 190 نوع نخود وجود دارد و هر کدام طعم و کیفیت منحصر به فرد خود را دارند. می خواستم لیستی از تمام نخودهایی که دوست دارم بخورم و تعدادی که در نهایت می خواهم در باغ پرورش دهم تهیه کنم. لذت بردن!

3 دسته نخود فرنگی که می توانید رشد دهید
در حالی که صدها نوع نخود وجود دارد، 3 نوع اصلی نخود فرنگی وجود دارد:

نخود انگلیسی (معروف به نخود باغی)
نخود فرنگی اسنپ شکر
نخود فرنگی برف
در این 3 نوع، انواع مختلفی وجود دارد که می توانید رشد دهید. امیدوارم این لیست به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام یک را می خواهید امسال رشد کنید، بنابراین یک تن دانه اضافی را فقط برای یافتن نوع دیگری که می خواهید امتحان کنید خریداری نکنید.

نخود انگلیسی، یا نخود باغی، نوعی نخود سنتی “سنتی” است که ممکن است به آن عادت داشته باشید. آنها همان شکل گرد معمولی هستند که بیشتر مردم وقتی به نخود فرنگی فکر می کنند به آن فکر می کنند. آنها باید قبل از خوردن از پوسته فیبری و غیرقابل خوردن جدا شوند.

نخود سبز پیکان
نخود سبز آرو شلینگ گونه ای است که در اتحادیه اروپا بسیار محبوب است. گرین ارو یک گونه لذیذ در نظر گرفته می شود که از انگلستان می آید.

نخود Meastro نوعی نخود است که به دلیل داشتن غلاف های ضخیم و شاداب شناخته شده است. همچنین به دلیل مقاوم بودن آن حتی در خاک های سنگین نیز معروف است.

نخود لینکلن به دلیل طعم شیرین و لطیف خود شناخته شده است و برای تازه خوردن و کنسرو کردن به طور یکسان عالی است. نخود لینکلن در حدود سال 1908 به آمریکا معرفی شد و از آن زمان مورد علاقه باغداران بوده است.