با پوشیدن صندل مردانه هامتو 20 کیلو وزن کم کنید

صندل‌های سبک سیشل و یا صندل مردانه هامتو کفش‌هایی هستند که با عجله از خانه خارج می‌شوند، اما همچنان زیبا به نظر می‌رسند: آن‌ها به راحتی روی آن می‌چرخند و برای راحتی به خوبی پوشانده می‌شوند.

و چرم انعطاف پذیر آنها تقریباً فوراً روی پای شما قالب می گیرد. صندل‌های سیشل به دلیل مواد برافراشته و تسمه‌های متقاطع (و نه موازی) نسبت به سایر صندل‌های دو بند (مانند صندل‌های Birkenstock EVA ) مجلل‌تر هستند.

اگر در بین سایزها هستید، توصیه می کنیم از گزینه بزرگتر استفاده کنید زیرا این صندل ها کمی کوچک هستند.

آنها بادوام هستند آنها از اتیلن وینیل استات (یا EVA، از این رو نام آنها) ساخته شده اند، به این معنی که آنها همچنین ضد آب، سبک وزن و قابل شستشو در ماشین هستند.

من در دو سال گذشته جفت EVA سیاه Birkenstock Arizona خود را پوشیده‌ام، و آنها به جایی نمی‌رسند. و، بله، من آنها را تا پاییز و تا اواخر بهار نیز با یک جفت جوراب پوشیده ام.

(من جوراب های گره خورده گوساله را از Bombas دوست دارم که اهدا می کندبه ازای هر جفتی که می‌خرید، یک جفت جوراب برای کسی که تحت تأثیر بی‌خانمانی قرار گرفته است.

اما برای تابستان، زمانی که صندل‌ها با فعالیت‌های کثیف و گاهی مرطوب در فضای باز مواجه می‌شوند، EVA‌های قابل شستشو را نمی‌توان شکست داد.

چرم دست‌بافت روی این صندل‌های زیبا پس از چند بار پوشیدن به پاها قالب می‌زند. و زیره میانی بالشتکی و بالشتکی، قوس‌های پایین من (و امیدوارم همه قوس‌ها) را برای راحتی بیشتر نگه داشت.

حتی با وجود اینکه من فقط آنها را در حال قدم زدن در اطراف آپارتمانم می پوشیدم، آنها باعث می شدند که یونیفورم WFH معمولی من (شلوار پیست و پیراهن استودیو باله دبیرستان) احساس بلندی داشته باشم.

و از آنجایی که من از زمان قبل از همه‌گیری پدیکور نکرده‌ام، از این که کسی مجبور نبود انگشتان پا یا پینه‌های رنگ نشده‌ام را در حین راه رفتنم ببیند، قدردانی کردم.

Nisolo یک برند معتبر B Corps است (سایت آن بیان می کند که این برند 100٪ از انتشار کربن خود را جبران می کند ).

اگرچه کفش‌های آن ممکن است کمی گران‌تر از برخی از کفش‌های دیگر باشد که ما توصیه می‌کنیم، اما فکر می‌کنیم به دلیل کیفیت و ظرافت‌شان ارزشش را دارند.