با گونی پلاستیکی نما توری هایی برای پنجره اتاق ملکه الیزابت ساختند

از آنجایی که گونی پلاستیکی نما آنقدر بادوام است که می تواند صدها سال قبل از شروع به تجزیه شدن در محیط باقی بماند، مطالعات تخمین می‌زنند که یک بطری PET حداقل 450 سال طول می‌کشد تا به طور کامل تجزیه شود و قبل از اینکه این اتفاق بیفتد، به قطعات ریز زیادی به نام میکروپلاستیک‌ها تجزیه می‌شود.

به طور بالقوه می‌توانند وارد زنجیره غذایی ما شوند. به همین دلیل است که بسته بندی های پلاستیکی در میان اقلامی است که اغلب در اقیانوس های ما یافت می شود.

اما امید خود را از دست ندهید! اگر بتوانید تمام مزایای بسته بندی پلاستیکی را بدون آسیب رساندن به محیط زیست داشته باشید چه؟ در واقع، اگر بتوانید از مزایای پلاستیک در عین بهبود وضعیت محیط و جوامع اطراف خود بهره مند شوید، چه؟

با بسته بندی پایدار ساخته شده با پلاستیک بازیافتی آشنا شوید! در حالی که استفاده مجدد از تمام پلاستیک ساخته شده غیرممکن است، هنوز هم می توانیم از جایی شروع کنیم.

نرخ بازیافت پلاستیک در بسیاری از کشورهای جهان به آرامی در حال بهبود است و بسته بندی بازیافتی دیگر یک توهم نیست. شرکت های جسور مانند The Body Shop در حال حاضر از پلاستیک بازیافتی در بسیاری از محصولات خود استفاده می کنند.

در اینجا به این نکته اشاره می شود که چرا پلاستیک بازیافتی می تواند هنگام استفاده در بسته بندی یک نیروی خوب باشد:

کاهش اتکا به سوخت های فسیلی هر بار که 1 تن پلاستیک بازیافت می شود، 16.3 بشکه نفت صرفه جویی می شود، بنابراین استفاده از پلاستیک بازیافتی می تواند به انتقال از سوخت های فسیلی به انرژی های تجدیدپذیر کمک کند.

کاهش استفاده از منابع طبیعی اگر منابع مورد نیاز ما از قبل در دسترس بوده و قابل استفاده مجدد باشد، نیازی به ادامه بهره برداری از سیاره ما نیست، درست است؟