بزرگترین فروشنده زغال بلوط وارداتی

زغال بلوط ایرانی محصولی است که از سوزاندن تنه درخت بلوط به دست می آید .یکی از مهترین ویژگی های این زغال نسبت به زغال های دیگر دارای دوام بالا و حرارت بسیار زیاد است. بسیاری از خانواده ها هستند که فروشنده زغال بلوط اند و خرج و مخارج خودرا از فروش زغال به دست می آورند. استان های غربی کشور مرکز تولید زغال بلوط هستند. تعداد بسیار زیادی از کوره های تولید زغال وجود دارد که تنها تعداد اندکی از آنها مجوز تولید زغال دارند و بقیه آنها به صورت غیرقانونی زغال تولید می کنند.مردم تنه درخت بلوط را در کوره یا گودال آتش می اندازند و زغال بلوط به دست می آید و آن را به بازار ها ارائه می کنند. فروشگاه های زیادی وجود دارد که زغال بلوط را از مردم خرید می کنند. زغال بلوط ملایر در کشور ما معروف است. شهرملایر به دلیل دارا بودن درختان بلوط بسیار زیادی منبع تولید زغال بلوط قرار گرفته است. زغال شالوت یا همان زغال گرین لند از مرغوب ترین زغال های وارداتی کشور است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. در کشور ما زغال درخت لیمو زغال درخت انار زغال درخت انجیر و … هم موجود می باشد.خرید زغال بلوط برای بسیاری از مردم استان های غرب کشور منبع درآمد است.

بزرگترین فروشنده زغال بلوط وارداتی

تهیه عمده زغال بلوط با قیمتی ارزان

تهیه عمده زغال بلوط با قیمتی ارزاندر کشور ما فروشگاه های زیادی وجود دارد که به فروش زغال می پردازند. بیشتر درختان که قطع می شوند یا خشک می شوند آن هارا به زغال تبدیل می کنند. زغال درختان از نظر کیفیت باهم تفاوت دارند. زغال درخت بلوط به دلیل دارا بودن دوام بالا از جمله زغال های مرغوب در کشور ما هست. زغال درخت لیمو از نظر کیفیت پایین تر از زغال درخت بلوط است به همین دلیل از نظر قیمت هم از زغال درخت بلوط ارزان تر است. در ملایر خریدار زغال بلوط نسبت به سایر زغال ها بیشتر است و این نشان دهنده این است که زغال بلوط دارای کیفیت و قیمت مناسب تری نسبت به بقیه زغال ها است.

بهترین برند زغال وارداتی در کشور

بهترین برند زغال وارداتی در کشورفروشگاه های زیادی هستند که هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری می توان زغال را تهیه نمود. این فروشگاه خرید های خود را از کارخانه های دارای برند های مختلف انجام می دهندو در اسرع وقت به دست مردم می رسانند. زغال ها از درخت های مختلفی با طرح های مختلفی تولید می شود.

زغال چینی گرین لند بهترین برند زغال وارداتی از کشور بود که دارای ویژگی های خاص خودش از جمله:

* بدون بو و بدون دود 

* دارای زمان سوخت بالا

* دارای حرارت بالا

می باشد.

عوامل موثر بر کیفیت زغال

عوامل موثر بر کیفیت زغال مسئله مهم و اصلی که ذهن همه ی مارا در مورد تولید زغال به خود مشغول کرده است، عوامل تأثیر گذار بر کیفیت زغال است. مواد اولیه خام برای تولید زغال مرغوب و با کیفیت و همچنین کوره تولید زغال بر کیفیت و مرغوبیت زغال تأثیر گذار است. مواد اولیه خام ، خاکستر موجود در کوره و رطوبت بر کیفیت زغال تأثیر گذار هستند.زغال مرغوب و با کیفیت دارای ویژگی های زیر می باشد:

* بدون بو و دود و بدون جرقه

* سریع قرمز و داغ می شود و دیر خاموش می شود

* خاکستر اضافی تولید نمی کند

* هنگام گرم شدن حرارت بالا و کافی تولید می کند و پودر و شکسته نمی شود.

قیمت انواع زغال بلوط در بازار

قیمت انواع  زغال بلوط در بازارزغال ها براساس برند های مختلف دارای قیمت های متفاوتی هستند. زغال های بلوط ملایر دارای کیفیت بالایی است به همین دلیل قیمت گران تری نسبت به بقیه زغال های تولید شده در کشور را دارد و همچنین زغال گرین لند وارداتی مانند زغال درخت بلوط دارای کیفیت و قیمت مناسبی است. اکثر مردم شهر ملایر تولید کننده زغال بلوط هستند که بعضی از آن ها دارای مجوز و بعضی ها هم به صورت غیر قانونی زغال تولید می کنند و به فروشگاه ها عرضه می کنند. در کشور ما زغال ارزان قیمت هم موجود است ولی از کیفیت پایینی برخوردار است. به همین دلیل مردم زغال های با کیفیت بالایی خریداری می کنند که بتوانند از آنها به طور به درد بخوری استفاده کنند.