بزرگترین کارخانه تولیدکننده ژل آتش زا در مشهد

ژل آتش زا محصولی پرمصرف جهت درست کردن راحت و بی دردسر آتش است که استفاده از آن طی سال های اخیر در ایران روند روبه به رشدی داشته است، از قابلیت های مهم ژل آتش زا می توان به خاصیت اشتعال زایی بالا، بی بو بودن و نگهداری آسان و بی خطر آن اشاره کرد، یکی از دلایل تولید ژل آتش زا توسط بزرگترین کارخانه های تولید کننده آن در شهرهایی نظیر مشهد توجیه اقتصادی آن است به این دلیل که می تواند جایگزین مناسب و بی ضررتری نسبت به سایر مواد شیمیایی خطرناک باشد، همچنین به سلامتی انسان و محیط زیست آسیب کمتری می رساند.

بزرگترین کارخانه تولیدکننده ژل آتش زا در مشهد

خرید آنلاین ژل آتش زا در بازار مشهد

خرید آنلاین ژل آتش زا در بازار مشهدیکی از روش های مقرون به صرفه و در حین حال مطمئن جهت خرید انواع ژل آتش زا در بازارهای مشهد خرید به صورت آنلاین از فروشگاه های معتبر می باشد.

نکته حائز اهمیت در هنگام خرید ژل آتش زا اطلاع از قیمت ژل آتش زا و دانستن مشخصات فنی و کیفی محصول می باشد، از این رو جهت به دست آوردن اطلاعات لازم در خصوص انواع ژل های آتش زا در حجم ها و بسته بندی های مختلف به همراه فرمولاسیون و قیمت هر کدام می توانید به سایت های خرید و فروش معتبر اینترنتی در این خصوص مراجعه نمایید.

فروش ژل آتش زا در بسته بندی های مختلف انجام میگیرد، قیمت فروش ژل زا بر اساس عواملی نظیر نوع بسته بندی، حجم ، مدل و اندازه آن مشخص می گردد.

هر بطری 500 گرمی ژل آتش زا در بازار به چه قیمت به فروش می رسد؟

هر بطری 500 گرمی ژل آتش زا در بازار به چه قیمت به فروش می رسد؟جهت دانستن این سوال که هر بطری ۵۰۰ گرمی از ژل آتش زا در بازار مشهد به چه قیمتی به فروش می رسد، بهترین گزینه مراجعه به صورت حضوری و یا آنلاین به شرکت های تولید کننده و یا نمایندگی های مجاز فروش این محصول در شهر مشهد می باشد.

از ژل آتش زا صنعتی جهت ایجاد آتش و گرما در مکان هایی که دسترسی به نفت و گازوئیل وجود ندارد استفاده می شود.

به طور کلی از مهمترین مزایای استفاده از ژل آتش زا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زمان سوخت بالایی دارند.
  • بی خطر و بی بو هستند.
  • قابلیت تولید شعله در رنگ های آبی، سبز و قرمز را دارند.
  • حمل آسان و بی خطری دارند.
  • قدرت سوختن بالایی دارند.
  • اثرات زیان بار محیط زیستی آنها به مراتب از سایر مواد شیمیایی کمتر است.

بزرگترین فروشنده ژل آتش زا با قیمت مناسب

بزرگترین فروشنده ژل آتش زا با قیمت مناسباز مهمترین ویژگی های بزرگترین فروشندگان ژل آتش زا در کشور می توان به ارائه محصول، با کیفیت بالا و قیمت مناسب اشاره کرد، همچنین عواملی نظیر ارائه خدمات پس از فروش، اخلاق خوش و مشتری مداری از ویژگی های بازر یک فروشنده خوب و متشخص می باشد، که در روند افزایش فروش و سودآوری تاثیر بسزایی دارد.

در تهیه ژل آتش زا از دو روش استفاده می نمایند، که به اختصار راجع به هر دو روش توضیحاتی را خدمتتان ارائه خواهیم داد:

  • روش اول: کربومر را در آب حل کرده سپس به وسیله چند قطره دی اتانول یا تری اتانول آمین ph آب را تنظیم می نمایند، پس از این مرحله با اضافه کردن مقداری الکل به محلول به دست آمده محصول نهایی تولید می شود.
  • روش دوم: کلسیم کربنات را با استفاده از استیک اسید وادار به واکنش کرده و آب آن را خارج می نمایند، سپس به محلول به دست آمده مقداری کلسیم استات و الکل اضافه می نمایند تا محصول نهایی به دست آید.

خریدار ژل آتش زا تولید ایران

خریدار ژل آتش زا تولید ایرانبیشتر ژل های آتش زایی که در ایران تولید می شوند مصرف داخلی دارند، به غیر از خریداران داخلی این محصول، از جمله خریدارن خارجی ژل آتش زای تولید ایران، می توان به کشورهای همسایه نظیر عراق، عمان، قطر، امارات، کویت و ترکیه اشاره کرد.

ژل آتش زا به دو صورت جامد و مایع تولید می شود، از مهمترین دلایل تولید ژل آتش زا جامد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نیاز به سرمایه گذاری بسیار پایینی دارد.
  • در زمان کمتری تولید می شود.
  • با توجه به میزان سرمایه گذاری اندک حاشیه سود بالایی دارد.
  • به دلیل جامد بودن محصول از قابلیت بالایی جهت صادرات برخوردار می باشد.