تهیه و توزیع انواع زغال بدون جرقه در بازار روز

توزیع زغال بدون جرقه از طرف مراکز معتبر در سراسر کشور انجام می گیرد. این مراکز بهترین و مرغوب ترین زغال را از تولید کنند گان برتر تهیه و با قیمت مناسب به مشتریان خود در سراسر کشور به صورت عمده  و جزیی عرضه می نمایند. برای تهیه زغال کبابی۲ روش کلی وجود دارد. در گذشته برای تهیه زغال کبابی مقداری هیزم و چوب هایی که قابل استفاده نبودند روی هم انباشته می کردند و در مجاورت هوای آزاد آتش می زدند. که سبب آلودگی محیط زیست می شد. اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی برای تهیه زغال فشرده قالبی از کوره صنعتی زغال و دستگاه زغال ساز استفاده می کنند. زغال کبابی ماده ای سیاه و اسفنج مانند است و از ویژگی های زغال کبابی درجه یک براق بودن آن است.

تهیه و توزیع انواع زغال بدون جرقه در بازار روز

تولید و توزیع انواع زغال بدون جرقه چینی

تولید و توزیع انواع زغال بدون جرقه چینیتولید  انواع زغال بدون جرقه در مکان های مختلف کشور بسته به نوع شرایط، مختلف آب و هوایی و نوع چوب آن منطقه کیفیت زغا لها نیز متفاوت است.

بازار یابی و فروش حرف اول و آخر را در هر تولیدی می زند. بنابراین در توزیع زغال همه جوانب را باید سنجید.یکی از رایج ترین زغال های موجود در بازار که مشتریان زیادی نیز دارد ذغال چینی می باشد. این نوع ذغال که کاملا به صورت فشرده تولید می شود مزیت های قابل توجهی دارد .

این زغال بدون جرقه چینی یا همان بامبو در تناژ بالا وارد کشور می شود و سپس در کارتن های چند کیلویی بسته بندی شده وارد بازار توزیع می گردد.

تولید زغال از گذشته های دور در کشور  بسته به نیاز روز برای پخت و پز در منقل و اجاق گاز و همچنین برای کباب کردن انواع سبزیجات و گوشت نیز از زغال فشرده استفاده می شده است.

مشخصات زغال بدون جرقه کبابی

مشخصات زغال بدون جرقه کبابیبازار فروش زغال کبابی در ایران همیشه داغ است. چون اصولا ایرانی ها به کباب علاقه بسیار زیادی دارند. و تولید زغال از دیر باز در کشور  انجام می شده است. از ویژگی های زغال بدون جرقه کبابی مرغوب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. پر حرارت باشد

۲. خاکستر زیاد تولید نکند

۳. به مدت طولانی روشن بماند

۴. نیازی به باد زدن نداشته باشد

۵. دود نکند و دوام زیادی داشته باشد

۶. جرقه ایجاد نکند

۷. گاز و بوی نا مطبوع از خود انتشار ندهد.

قیمت روز زغال بدون جرقه برای قلیان

قیمت روز زغال بدون جرقه برای قلیانقیمت زغال بدون جرقه، که مخصوص قلیان است معمولا روی جلد بسته بندی درج می شود. زغال از بهترین زغالها جهت مصرف قلیان است.

این زغال یکی از بهترین، با کیفیت ترین و مرغوب ترین زغالها به حساب می آید. این محصول از سوزاندن تنه درخت لیمو بدست می آید و سوختن آرام و یکنواخت از ویژگی های این زغال است. و همین خصوصیات سبب شده که قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر از زغالها داشته باشد.

قیمت هر کیلو زغال لیمو بسته به نوع کیفیت و روش های تولید آن در بازار متفاوت است.

در بازار ایران کارتن های ۸ کیلویی زغال قلیان در رنج ۱۰ تا ۱۴ هزار تومان قیمت می خورد که این عدد ثابت نیست و بسته به عواملی تغییر می کند.

برترین برند زغال بدون جرقه در بازار

برترین برند زغال بدون جرقه در بازارتولید زغال بعنوان یک کسب وکار زود بازده و با پتانسیل درآمدزایی بالا، به تازگی مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفته است.

بنابراین تولید کنندگان برندهای برتر سعی نموده اند زغالی مرغوب که تهیه شده از بهترین کوره ها و با بهترین شرایط را وارد بازار زغال ایران نمایند. و همچنان بازار فروش این گونه محصولات را در کنترل خود نگه دارند.

امروز موفقیت در تجارت یک کالا، مرهون به کار گیری طرحی مناسب در قالب ساختار حرفه ای، جهت تولید آن کالا می باشد.

برند های معتبر که سالها در زمینه تولید انواع زغال فعالیت داشته اند همواره در این تلاش بوده اند که رضایت مشتری را جلب نمایند. و مناسبترین گزینه را برای قیمت زغال بدون جرقه ارائه نمایند.