زنی که با استفاده از پارافین آب شده رنگی سینک گرانیتی زیبایی ساخت

برای درزگیری سینک ظرفشویی گرانیتی اجازه دهید اپوکسی خشک شود سپس یک درزگیر گرانیتی روی آن قرار دهید. این ترکیب آن را قادر می سازد پس از ترک استحکام خود را حفظ کند.

سیلر را به مدت 15 دقیقه بگذارید بماند و سپس آخرین لایه را بمالید. قبل از استفاده 24 ساعت سینک را بگذارید.

چگونه ترک یا تراشه و شکاف را بشناسید؟
این اصطلاحات سه آسیب منحصر به فرد هستند که سینک گرانیتی می تواند متحمل شود. دانستن تفاوت آنها به شما کمک می کند تا بدانید برای هر کدام چه مراحلی را باید بردارید.

روش‌های جداگانه‌ای برای درمان هر کدام وجود دارد، بنابراین چگونه می‌توانید ترک، تراشه یا شکاف را بشناسید؟

ترک خطی از پارگی است که ممکن است به عمق سنگ مرمر یا بتن برود. این پارگی ممکن است به دلیل استرس ناشی از افزایش دما یا حرکت باشد.

ترک ها بیشتر در نواحی گرانیتی که نزدیک سینک یا اجاق هستند ظاهر می شوند.

پارگی ها بیشتر به این دلیل است که این قطعات در حین نصب نازک تر شده اند. ترک ها ممکن است به اشکال مختلف ظاهر شوند.

این می تواند یک پارگی خفیف (Hairline) یا یک ترک جدا شده باشد. شما باید بدانید چه زمانی باید با یک لوله کش تماس بگیرید یا فرآیند تعمیر را شروع کنید.

ترک های خط مو به راحتی ایجاد می شوند. شاید به دلیل نصب اشتباه انجام شده باشد. اما روی یکپارچگی سینک تاثیری نمی گذارد و نیازی به تعمیر ندارد.

سپس یک ترک جدا شده به این معنی است که می توانید تیغه های پارگی را احساس کنید. در این مرحله شما باید شروع به تعمیر آن کنید، اگر نه بدتر می شود.

شکاف یک دهانه باریک طولانی بر روی سطح گرانیت یا سنگ است. این خط شکستگی ممکن است به عمق سینک نرود. اما در صورت عدم مراقبت ممکن است منجر به ترک یا تراشه شود.

از علل ایجاد شکاف می توان به فشار جزئی روی سینک کامپوزیت گرانیتی اشاره کرد. این فشار ممکن است ناشی از ضربه در حین حمل و نقل باشد.

از سوی دیگر تراشه یک برش یا شکست کوچک از مواد کامپوزیت است. در لبه سینک قرار می گیرد و ممکن است دوام کامپوزیت را کاهش دهد.