ساخت بزرگترین کارتن تهران برای جمع آوری زباله های بازی جام جهانی

یک کارتن تهران ابزار مناسبی است که همه جانبه عالی است، اما مزایای آن به همین جا ختم نمی شود! چه چیز دیگری می توان از آن ساخت و چگونه از آن استفاده کرد!

ذخیره سازی اشیا. خوب، اینجا همه چیز روشن است. جعبه‌های مقوایی در اندازه‌های مختلف، سازمان‌دهنده‌ها و جعبه‌های قفسه‌بندی عالی هستند. 

می توانید آنها را رنگ کنید، با پارچه یا کاغذ رنگی بچسبانید و به صلاحدید خود تزئین کنید. یا دسته ها را مانند یک سبد وصل کنید. این گزینه به جز اتاق های مرطوب مانند حمام مناسب نیست.

خانه کودک. بچه های خردسال عاشق پناهگاه ها و خانه های خودشان هستند. می توان آن را به راحتی از یک جعبه بزرگ درست کرد.

 برای سقف کافی است دو طرف را به صورت مثلث به هم وصل کنید. و از چندین جعبه یک اتاق بازی کامل دریافت می کنید. به هر حال، چنین خانه ای را می توان حتی تاشو ساخت – برای آپارتمان های کوچک.

نگهدارنده نوت بوک و مجلات. از یک جعبه نازک اما بلند، یک سازمان‌دهنده پوشه رومیزی بسیار کاربردی برای کاغذها، دفترچه‌های یادداشت، اسناد و هر چیز دیگری دریافت می‌کنید.

فوتبال روی میز. برای چنین ایده اصلی، به لوله ها و گیره های لباس بیشتری نیاز خواهید داشت. یک فیلد بداهه در جعبه وجود خواهد داشت.

 باید از دو طرف دروازه و چندین سوراخ برای لوله ها عبور کند. گیره های لباس را به لوله ها وصل کنید این بازیکنان خواهند بود.

تخت برای یک حیوان خانگی. مطلوب است که جعبه قوی تر باشد. و البته اندازه حیوان خانگی را متناسب کنید. 

می توانید آن را با یک پارچه بپوشانید، یک بالش نرم درست کنید یا حتی آن را با یک پلی استر بالشتک کاملاً بپوشانید. در هر صورت، حیوان خانگی قطعا خوشحال خواهد شد.

مبلمان کودک. جعبه ها یک اجاق اسباب بازی عالی، میز آرایش یا سایر مبلمان بازی را برای سرگرمی کودکان می سازند.

 سریع، ارزان و کاملا ایمن! به هر حال، قفسه های ساخته شده از مقوای راه راه چند لایه متراکم کاملاً کاربردی هستند، زیرا برای بارها طراحی شده است.