شیلنگ 2 اینچ در خانه مردی به دلیل شباهتش با مار موجب سکته او شد

در حقیقت شیلنگ 2 اینچ در بسیاری از کاربردها در بسیاری از صنایع استفاده می شود.

مجموعه‌های شلنگ شیلنگ‌هایی با اتصالات انتهایی و طول‌های مشخصی هستند که برای اهداف خاص در نظر گرفته شده‌اند.

طول شیلنگ شلنگ های حجیمی هستند که برای تولید مجموعه های شلنگ یا برای اهداف عمومی بدون استفاده از اتصالات انتهایی استفاده می شوند.

انواع شیلنگ را می توان با مشاهده قطر داخلی شلنگ، حداکثر فشار عملیاتی و حداقل فشار ترکیدگی (اندازه گیری شده در PSI یا پوند نیرو در هر اینچ مربع) و همچنین مواد محصول مقایسه کرد. برای برخی از کاربردها، دمای کار نیز در نظر گرفته می شود.

شیلنگ های هوا می توانند در شیلنگ های سبک وزن و انعطاف پذیر یا شیلنگ های تقویت شده سنگین برای طیف گسترده ای از کاربردهای صنعتی و ساختمانی باشند.

بسیاری از شیلنگ های هوا نیز می توانند برای آب مورد استفاده قرار گیرند ، اما ابتدا باید بررسی کنید که آیا شیلنگ می تواند محصولات شیمیایی را تحمل کند یا خیر.

از نکات فروش این نوع شلنگ می توان به مقاومت در برابر پیچ خوردگی، آب و هوا (UV، ازن، کپک) و مقاومت در برابر سایش و همچنین سهولت نگهداری و دوام اشاره کرد.

این شیلنگ ها که به طور خاص برای استفاده در صنایع شیمیایی ساخته شده اند، برای انتقال حلال ها، مواد شیمیایی و اسیدها مجهز شده اند.

ایمنی یکی از مواردی است که در مورد شلنگ شیمیایی مورد توجه قرار می گیرد.

سازندگان راه های مختلفی را برای تقویت شیلنگ برای مقاومت شیمیایی و/یا دما پیشنهاد می کنند.

برخی از مواد مورد تایید FDA برای برآورده کردن یا فراتر از استانداردهای کلاس VI و 3A فارماکوپه استفاده می کنند.

تمام شیلنگ های مواد غذایی و نوشیدنی باید استانداردهای FDA را داشته باشند و ممکن است آب آشامیدنی و الزامات USDA را برآورده کنند.

این شیلنگ‌های تخلیه، وکیوم و/یا مکش می‌توانند برای آب آشامیدنی، مایعات خوراکی داغ، چربی‌های روغن و غیره بهداشتی باشند.

شیلنگ های هیدرولیک که برای سیستم های هیدرولیک فشار بالا مجهز شده اند، معمولاً در کاربردهای حمل و نقل مواد، دریایی ، ساخت و ساز و کشاورزی استفاده می شوند.

اغلب از لاستیک با پوشش‌های نئوپرن تقویت‌شده ساخته می‌شوند و با توجه به فشار مورد نیاز فروخته می‌شوند. به دنبال شواهد تایید MSHA باشید.

شیلنگ های جابجایی مواد در مواد مختلفی از جمله لاستیک، پی وی سی و پلی اورتان وجود دارند و می توانند برای طیف گسترده ای از کاربردها استفاده شوند.