طیف وسیعی از مبل راحتی را برای خانه‌هایی به سبک دهه 1950

Benchmade Modern طیف وسیعی از مبل راحتی 8 نفره را برای خانه‌هایی به سبک دهه 1950 یا 1960 دارد. این زیباترین و راحت ترین کاناپه ای است که تا به حال روی آن نشسته ام.

با این حال، این فقط کاناپه نیست که عالی است. Benchmade Modern سطحی از جلا را در فرآیند خرید آنلاین مبل قرار داده است که در جای دیگر (حداقل در آزمایش ما) وجود ندارد.

وب سایت این شرکت به شما امکان می دهد رنگ ها را مرور کنید و اندازه کاناپه ها را با یک نوار لغزنده تغییر دهید تا طرح کوسن را ببینید. هنگامی که ایده ای دارید که می خواهید.

همچنین می توانید یک کتاب کامل از نمونه های پارچه را به همراه چاپی کامل از مبل خود شلوار مازراتی مشکی سفارش دهید تا بتوانید از تناسب آن با فضای نشیمن خود اطمینان حاصل کنید.

کاناپه به خوبی بسته بندی شده در یک جعبه با اندازه کامل رسید. (اگر در طبقه بالا هستید، مطمئن شوید که با راه پله شما مطابقت دارد.)
سکشنال مبل بارو شیک، راحت و نسبتا جمع و جور است.

 مبل

 

اما بهترین ویژگی آن سرعت جمع شدن آن است. مبل سکشنال Nomad بسته به کاپشن خلبانی اصل امریکا گزینه هایی که انتخاب می کنید (با یا بدون عثمانی، کوسن اضافی و غیره) در چند جعبه بزرگ قرار می گیرد.

هنگامی که جعبه ها را باز می کنید، ساخت خیلی سریع انجام می شود. همه چیز مانند یک مجموعه لگو مخمل خواب دار بزرگ به هم می چسبد.

با توجه به اینکه من در یک خانواده سه حیوان خانگی هستم، Nomad در سال گذشته به خوبی توانسته است. بالشتک‌ها هنوز هم مانند روز اول شیک هستند، و علیرغم نیاز به فشار دادن گهگاهی کوسن‌ها به داخل (اگر برای مدت طولانی بنشینید و خمیده باشید، مانند من سر می‌خورند)

این یکی از بهترین کاناپه‌ها است. من مالک شده ام. علاوه بر این، بدون کاهش فضای صندلی، بسیار جمع و جور است.

سکشنال مبل به راحتی می تواند سه نفر را در خود جای دهد، اگر لباس دخترانه زنانه شیک مجلسی ارزان مد روز شخصی را روی صندلی بنشینید، چهار نفر. این یک انتخاب عالی برای آپارتمان های کوچک است و واقعا اتاق نشیمن من را باز کرد.

  • منابع:
    1. 8 Great Couches You Can Order Online (and 1 Armchair)
  • تبلیغات: 
    1. انواع لوبیاها و خواص آنها را بشناسید
    2. چالشهای شرکتهای بزرگ برای رسیدن به آرمانهای خود!
    3. شخصی که با فروش یک شورت به بزرگ ترین تاجر دنیا تبدیل شد
    4. آرایشگری که از رشته پلویی بجای اکستنشن استفاده می کرد!