عرضه زغال سفره خانه ای با قیمت مرغوب

تولید و عرضه انواع مختلفی از زغال های درجه یک در کشور، توسط مراکز زیادی انجام می شود و از مرغوب ترین آنها در بازار می توان به زغال سفره خانه ای اشاره کرد که از حرارت و ماندگاری بالایی برخوردار است؛ لیست قیمت روز بهترین انواع این زغال را می توانید از طریق ارتباط با کارشناسان همین سایت به دست آورید.

عرضه زغال سفره خانه ای با قیمت مرغوب

تفاوت زغال سفره خانه ای با زغال فشرده

تفاوت زغال سفره خانه ای با زغال فشرده از انواع مختلف زغال هایی که به بازار عرضه می شود، می توان به زغال فشرده و زغال سفره خانه ای اشاره کرد که هر کدام ویژگی ها و تفاوت های خاص خود را دارند؛ در ادامه به بررسی این دو نوع زغال خواهیم پرداخت.

زغال فشرده، از آسیاب کردن زغال چوب و در هم آمیختن گرد به دست آمده با چسب طبیعی در دما و فشار بالا به دست می آید؛ افزودنی هایی که در طی این فرآیند مورد استفاده قرار می گیرد شامل آهک، نیترات سدیم، بوره، پارافین و خاک اره می باشد.

معمولا شکل ظاهری زغال فشرده به صورت چهارگوش، استوانه ‌ای یا تخم مرغی است که در بسته بندی هایی با وزن های متنوع به بازار عرضه می شود.

در مورد زغال های سفره خانه ای نیز باید گفت این زغال ها از سوزاندن درخت لیمو، سیب، پرتقال و بلوط به دست می آید که بوی معطری دارند و از جمله ویژگی های بهترین نمونه های آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سریع آتش بگیرد و سرخ شود.
  2. پرحرارت باشد.
  3. جرقه نزند و دود نداشته باشد.
  4. به سرعت تبدیل به خاکستر نشود و پس از سوختن، خاکستر زیادی نداشته باشد.
  5. برای شعله ور شدن نیازی به بادبزن نداشته باشد.

عمده فروشان زغال سفره خانه ای

عمده فروشان زغال سفره خانه ای این سایت به عنوان یکی از بزرگترین مراکز عرضه زغال سفره خانه ای در کشور، پاسخگوی نیاز مشتریان از شهرهای مختلف می باشد و عمده فروشان می توانند بهترین محصولات را در بسته بندی هایی با حجم های متنوع سفارش دهند تا در اسرع وقت برایشان ارسال گردد.

قیمت زغال سفره خانه ای وابسته به عوامل مختلفی است که از جمله اصلی ترین آنها می توان به نوع چوب مورد استفاده در فرآیند تولید آن اشاره کرد.

زغال مجلسی از پرطرفدارترین انواع زغال در سفره خانه هاست که توسط اکثر عمده فروشان با قیمت مناسب عرضه می شود؛ چاق کردن قلیان در سفره خانه ها از مهمترین موارد استفاده این زغال ها می باشد.

از مرغوب ترین زغال ها در بازار می توان به چوب مرکبات اشاره کرد که علاوه بر عدم ایجاد دود، بوی خوبی نیز دارند.

گرمای لازم برای شعله ور شدن توتون یا تنباکو نیز به خوبی از طریق زغال مجلسی تامین می شود.