عرضه مستقیم زغال بامبو وارداتی

در ابتدا به این سوال می پردازیم که زغال بامبو چیست و چه فرقی با سایر زغال ها دارد؟

با توجه به اقلیم کشور ما ایران و محدود بودن منابع درختی و اهداف زمین دوستی بسیار حائز اهمیت است که به فکر چاره بیفتیم تا جایگزینی برای سوخت و زغال طبیعی که از سوختن چوب درخت ها به دست می آید، پیدا کنیم . این جایگزین می تواند زغال بامبو باشد . زغال بامبو در واقع از موادی تشکیل شده است که به تنهایی ارزش خاصی ندارند ولی با ترکیب و فشرده سازی یا اکسترود شدن به منبع سرشاری از انرژی تبدیل می شوند که از نظر ارزش سوختی حتی از زغال طبیعی هم ارزش بیشتری دارند.

برای دانستن چرا و چگونه ی این موضوع و نقد و بررسی زغال بامبو وارداتی با ما تا انتهای این متن همراه باشید.

عرضه مستقیم زغال بامبو وارداتی

نقد و بررسی زغال بامبو وارداتی

نقد و بررسی زغال بامبو وارداتی بیایید در ابتدای نقد و بررسی زغال بامبو ببینیم که مواد تشکیل دهنده ی زغال بامبو چیست و چگونه ساخته می شود؟

هشتاد درصد مواد تشکیل دهنده ی آن از خاک اره می باشد و بیست درصد با قی مانده ،ده درصد خاک زغال و ده درصد دیگر پوست گردو است که از جمله مواد دور انداختنی کشاورزی است . این مواد را با فشار زیاد و در دمای 400 درجه ی سانتیگراد در دستگاه فشرده ساز یا اکسترودر قرار می دهند و زغال بامبو را تولید می کنند .

پیش از آنکه زغال بامبو تولید شود معمولا خاک اره هایی که از کارخانه های چوب بری تولید می شد را در محلی رها می کردند یا برای از بین بردن مجبور می شدند که آنها را بسوزانند و متاسفانه باعث اثرات تخریبی زیست محیطی و افزایش روز افزون گاز های گلخانه ای می شده است .

از دیگر مزیت های زغال بامبو ویژِگی های خود زغال است اینکه خوب می سوزد ، مرغوب و با کیفیت است؛ به آسانی خاموش نمی شود . بوی آن طعم دار است و همچنین خاکستر زغال بامبو بر روی خود آن می نشیند.

چینی ها این زغال را به نام زغال بریکت می دانند و به همین دلیل زغال بامبو چینی را به نام های زغال فشرده یا قالبی هم می شناسند .

عمده فروشان زغال بامبو وارداتی

عمده فروشان زغال بامبو وارداتی حالا که با مزیت های زغال بامبو آشنا شدیم و دانستیم که از چه نظر نسبت به زغال طبیعی ارجحیت دارد باید از چگونگی عرضه زغال بامبو هم بدانیم .

در بازار رقابتی امروز عمده فروشان زغال بامبو وارداتی سعی کرده اند که با کیفیت هرچه بیشتر و فروش عمده و آسان آن مشتری های زیادی را به دست آوند .