فروش حوله تن پوش ایپک موجب افزایش ۲.۶ درصدی رشد اقتصادی کشور شد

حوله تن پوش ایپک برای ظاهری مینیمال و مجلل، مورد استفاده قرار می گیرد یا اگر می خواهید حوله ای واقعاً سریع خشک شود، حوله حمام Onsen را توصیه می کنیم.

این حوله با بافت مشبک (که گاهی به آن بافت وافل یا لانه زنبوری می گویند) ساخته می شود که نسبت به تری نازک تر و نازک تر به نظر می رسد.

Onsen که از پنبه سوپیما تولید شده در آمریکا ساخته شده است نسبتاً گران است، اما قیمت آن کسری از قیمت حوله های مشبک مشابه وارداتی از ژاپن است.

همچنین نرم تر و نرم تر است. در مقایسه با ده ها یا چند ساعتی که در تست های سال 2018 ما برای خشک شدن طول کشید، Onsen پس از حدود پنج ساعت خشک شد.

اما به خاطر داشته باشید که اگر تری مخملی را ترجیح می دهید، ممکن است احساس بافت بیشتر Onsen را دوست نداشته باشید.
به عنوان یک نویسنده ارشد برای Wirecutter، من بیشتر راهنماهای منسوجات خانگی خود را نوشته ام، از ملحفه های نخی گرفته تا پتو و روکش لحاف.

من برای اولین بار در سال 2017 راهنمای خود را برای حوله های حمام بر عهده گرفتم، بر اساس تحقیقات ملیسا تان و استفان ترفینگر، که دومی با مارتین بید، دکترا، استاد گروه منسوجات، تجارت مد و طراحی در دانشگاه رود مصاحبه کرد.

جزیره؛ شان کورمیر، دستیار رئیس بخش توسعه و بازاریابی نساجی موسسه فناوری مد؛ و آنجلا ماسنگیل، یک تکنسین ارزیابی پارچه در Cotton Incorporated.

استفن همچنین با بن مید، متخصص روابط با مشتری و متخصص فنی در موسسه Hohenstein، آزمایشگاه آزمایش استاندارد Oeko-Tex در ایالات متحده صحبت کرد، یک گواهی ایمنی محیطی که روی برخی از حوله ها می بینید.

من همچنین با شین مونسون، بنیانگذار Onsen، در مورد حوله های مشبک و وافل صحبت کردم. (مصاحبه مونسون به هیچ وجه از تصمیم ما برای توصیه حوله های Onsen خبر نداد.)