فروش ویژه زغال چینی وارداتی

زغال چینی چیست؟ زغال چینی تشکیل شده است  از مقداری خاک اره خشک ، خاک اره مرطوب و خاکه زغال و همچنین پوست گردو که حدود ۹ الی ۱۰ سال گذشته وار گشور ایران شد و استقبال زیادی هم از این محصول شده است.

به طور کلی زغال چینی از موادی که دور ریختنی بوده و کاربردی ندارند ساخته می شوند که کیفیت آنها در نوع روشن شدن آن می باشد. در ادامه از زغال چینی وارداتی برایتان خواهیم گفت.

فروش ویژه زغال چینی وارداتی

زغال چینی وارداتی چه محاسنی دارد؟

زغال چینی وارداتی چه محاسنی دارد؟ کشور چین از جمله کشورهایی می باشد که زغال چینی را تولید می نماید.

از جمله محاسن زعال چینی وارداتی این می باشد که این در تولید این نوع زغال هیچ استفاده ای مستقیمی از تنه درختان نمی شود بلکه فقط از خاک اره ها و خاکه زغال و براده های چوب ها که دیگر قابل استفاده نمی باشند مورد استفاده قرار می گیرند به همین علت قیمت این نوع زغال ها از دیگر زغال ها به صرفه تر و پایین تر می باشد که لازم به ذکر می باشد که به علت استفاده نشدن از چوب درخت مرکبات ،زغال چینی از استقبال زیادی برخوردار شد.

 

علاوه بر پایین بودن قیمت ، بسته بندی های شکیل و همچنین تنوع تولید این نوع زغال از محاسن زغال چینی وارداتی می باشد که کشور ایران از کشور های هدف انواع زغال های چینی می باشد.

همان گونه که در قبل گفتیم صادر و فروش زغال چینی در ایران از سال ۹۰ در ایران آغاز شد و به علت محاسنی از آن ذکر کردیم همواره جزو پرطرفدار ترین زغال ها به حساب می آید.

عرضه کنندگان زغال چینی وارداتی

عرضه کنندگان زغال چینی وارداتی در کشورمان عرضه کنندگان متعددی برای عرضه زغال چینی وارداتی در حال فعالیت می باشند که یکی از این واردکنندگان شرکت ما می باشد که فعالیت خود را در عرضه زغال وارداتی چینی از سال ۹۲ آغاز کرده ایم.

شرکت ما چندین نمایندگی در استان ها و نیز شهرستان ها دارد که هم میهن های عزیز می توانند برا مراجعه حضوری و یا از طریق سایت شرکت این محصول را تهیه نمایند.

لازم به ذکر است بدانید این شرکت محصولات خود را به صورت عمده به عرضه می رساند جهت استفاده مغازه داران در سطح شهر و شهرستان.

زغال های وارداتی این شرکت با بسته بندی های شیک و بسیار مرتب عرضه می گردد که این شاخصه برتر شرکت ما می باشد.

ما به مشتریان عزیز تضمین می دهیم که محصولات ما با بهترین کیفیت ها بوده و همچنین نازلترین قیمت را در بازار فروش زغال وارداتی چینی دارا می باشیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از زغال وارداتی و عرضه آن می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.