میزان سختی سنگ های ساختمانی

به نظر می رسد که در صنعت سنگ های ساختمانی، در بیشتر موارد، اصطلاح گرانیت شامل هر سنگ سختی می شود که بتوان صیقل داد، که تقریباً تمام سنگ مرمریت مشکی آذرین (از گرانیت تا گابرو) و همچنین بسیاری از سنگ های دگرگونی (از گنیس های مختلف تا کوارتزیت) در این دسته قرار می گیرند.
بیشتر سنگ‌های نرمی که می‌توان صیقل داد و «گرانیت» نیستند، به عنوان سنگ مرمریت دیپلمات در کنار هم قرار می‌گیرند و شامل سنگ مرمر واقعی، بسیاری از سنگ‌های آهکی و سرپانتینیت‌ها می‌شوند.
بنابراین، سنگ‌هایی با نام تجاری «مرمر» را نادیده نگیرید یا آن‌ها را به‌عنوان غیرفسیل‌ساز رد نکنید، فقط به این دلیل که این نام دلالت بر یک سنگ دگرگونی دارد و فسیل‌هایی که ممکن است در مواد اولیه اصلی وجود داشته باشند در اثر دگرگونی از بین رفته‌اند.

نام تجاری سنگ آهک شامل سنگ های کربناته است که نمی توانند صیقل داده شوند، در حالی که تخته سنگ دگرگونی به خودی خود در یک دسته قرار می گیرد.

هنگامی که نام یک  سنگ سیلیس خام فسیلی (یا هر سنگ دیگری) و شرکت یا کشور مبدا آن را دارید، با شروع تحقیقات در گوگل، اطلاعات زمین شناسی را پیدا کنید.
اسامی تجاری اغلب اطلاعات زیادی به شما نمی دهند. به عنوان مثال، “Crab Orchard Sandstone” ماسه سنگی از Crab Orchard، TN، ایالات متحده است.
اما سنگ مرمر طلایی سنت Genevieve سنگ مرمری نیست که در اوزارا، شهرستان سنت Genevieve، MO، ایالات متحده استخراج شده باشد بلکه یک سنگ آهک با سن دونین است که حاوی استعمار و استعمار است.
مرجان های نازک از سوی دیگر، رادیو بلک مرمر، که در تالار موسیقی رادیو سیتی در نیویورک، نیویورک، ایالات متحده استفاده می شود.
سنگ آهک اردوویسی سیاه رنگ از ورمونت است که حاوی نمونه های بزرگی از حلزون Maclurites sp.، جلبک ها، کرینوئیدها و مرجان های اولیه است، اما این سنگ آهکی نیز هست به نام Champlain Black Marble.
بسیاری از سنگ ها به دلایل مختلف مربوط به جنبه تجاری فروش سنگ تراورتن معدن ، از جمله رقابت با سایر فروشندگان، نام های متعددی دارند.
همانطور که قبلاً گفته شد، فسیل‌هایی را در ساختمان‌ها در سرتاسر فانوزوئیک (دوران پالئوزوئیک، مزوزوئیک، سنوزوئیک) خواهید یافت.
اما به طور کلی در سنگ‌هایی که در دوران اردویسین، دونین، ژوراسیک و کرتاسه تشکیل شده‌اند، زمانی که قاره‌ها با اپیک قاره‌های بزرگ پوشیده شده بودند، بیشترین فراوانی را دارند.
  • منابع:
    1. Building Stone Treasure Troves
  • تبلیغات: 
    1. دستگاه لیوان کاغذی که همه را شگفت زده کرد!
    2. معجزه خوردن ماهی و خواص آن بر روی بینای
    3. دستگاه هموژن اصفهان تبریز تهران
    4. مردی که به خاطر کفش چرم ۲۰ سال به زندان افتاد