واکس قهوه ای بلدرچین که می تواند با کفش هایتان کاری کند که پاهای شما همیشه گرم باشد

داشتن کفش های زیبا و براق به تکمیل یک ظاهر و استایل براق کمک می کند، اما انتخاب واکس قهوه ای بلدرچین مناسب می تواند مشکل باشد.
جلای کفش می تواند برای درخشش کفش های شما، ضد آب شدن کفش های شما یا حتی کمک به ترمیم و بهبود چرم خشک و ترک خورده استفاده شود.

همه شما لباس پوشیده اید، شبیه یک میلیون دلار به نظر می رسید، و سپس شروع به پوشیدن کفش های مجلسی خود کنید تا ظاهر را کامل کنید.

ترس خود را تصور کنید که کفش های چرمی خود را خشک، پژمرده و ترک خورده در چین ها پیدا کنید. هیچ چیز سریعتر از کفش های نامرتب ظاهر رسمی را خراب نمی کند.

خوشبختانه، بیشتر چرم ها می توانند با استفاده از واکس کفش تازه و کمی گریس آرنج جان تازه ای ببخشند. تف با لاک کفش به کفش‌هایتان بدرخشید. انتخاب پولیش مناسب برای کفش شما داستان دیگری است.

انواع مختلفی از گزینه های پولیش کفش موجود است و بسیاری از جلا دهنده ها جلوه های متفاوتی خواهند داشت.

در زیر، بیایید نگاهی عمیق به انواع مختلف گزینه های پولیش کفش در دسترس داشته باشیم، مزایا و معایب هر کدام را درک کنیم و یاد بگیریم که کدام لاک ها برای کدام کفش مناسب تر هستند.

در مقایسه با سایر گزینه های واکس کفش، واکس کفش یک ابزار عالی و چند منظوره برای حفظ ظاهر عالی کفش شما است.

پولیش موم عمدتاً از مواد مومی ساخته شده و حاوی مقدار کمی رنگدانه است که به مخلوط اضافه شده است. این ترکیب مخالف چیزی است که لاک کفش کرم از آن ساخته شده است.

پولیش موم معمولاً در یک قلع کوچک و کم عمق است و لمس کردن آن بسیار سخت است. مقدار کمی موم با برس برداشته شده و به تدریج روی سطح کفش قرار می گیرد.

واکس پولیش از چندین تولید کننده از جمله پولیش کفش Kiwi، Saphir و RM Williams در دسترس است.

واکس کفش با افزودن تدریجی لایه‌های کوچک واکس به قسمت بیرونی کفش شما عمل می‌کند.

 این بدان معناست که حفره‌های کوچک، سوراخ‌ها و ترک‌های سطح چرم شما با لایه‌های سطحی موم صاف و صاف می‌شوند.