پالتو خزدار مردانه و پالتو چرم بلند از با ارزش ترین غنیمت های جنگ جهانی دوم شناخته شد

هنگامی که کلمه ترانچ را می شنوید، احتمالاً به سبک دو سینه و کمربند به رنگ سنگی یا سیاه فکر می کنید که از پنبه سنگین ساخته شده است.

اما سنگر در واقع می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، با رنگ ها و شکل های غیرمنتظره ای که باید در نظر گرفته شود. ما شخصاً نسخه دو سینه مشکی را دوست داریم که دارای خط لبه بلندتر و گوساله‌ای است.

اگر می خواهید چیزی که سنگر شما را متمایز کند، برای تاثیر بیشتر به دنبال طرحی پالتو خزدار مردانه با یقه ای باشید.

هر تصمیمی که بگیرید، سنگر تعریف یک «قطعه سرمایه گذاری» است، به اندازه کافی رسمی برای کار و به اندازه کافی هوشمندانه برای پوشیدن یک لباس مهمانی زیبا، یا با یک چکمه بلند تا زانو دهه 70 بپوشید.

پالتو چرم بلند پفکی دیگر منحصراً برای علاقه مندان به اسکی نیست. از آنجایی که ماه های زمستان در حال فراگیری است، شما واقعاً به کتی نیاز دارید که شما را گرم نگه دارد.

پالتو

هنگام خرید پالتو پوست مردانه پف دار، سایز بزرگ کردن کاملاً قابل قبول است، زیرا به فضایی برای لایه های اضافی، هودی و بافتنی زیر آن نیاز دارید.

به یاد داشته باشید، زمانی که واقعاً نیاز به گرم نگه داشتن دارید، پوشاندن قسمت میانی بدن برای جلوگیری از لرزیدن کلیه ها ضروری است، که این کاپشن کیسه خواب به خوبی انجام می دهد.

این پالتو طوسی لحاف مانند را در پیاده‌روی‌های طولانی زمستانی و زمانی که در تعطیلات آخر هفته در حال تمیز کردن چکمه‌های خودرو هستید بپوشید.

توجه: برخی از پفک ها با پر شده اند اما بسیاری از برندها جایگزین های گیاهی و مصنوعی را ارائه می دهند تا شما را به عنوان یک حشره راحت نگه دارند.

  • منابع:
    1. Womens coats: every coat style and how to wear them
  • تبلیغات: 
    1. شکستن قلک محک در ملا عام
    2. شیشه 4 میل ساختمانی رنگی
    3. فواید دارویی و آنتی اکسیدانی عسل
    4. استفاده از شامپو برای پاکسازی اثر رنگ روغنی!