پالت پلاستیکی که از آج فیل ساخته شده بود

در حقیقت پالت پلاستیکی به سرعت در حال تبدیل شدن به پلت فرم انتخابی برای بسیاری از شرکت ها می باشد.

از آنجایی که مدیران زنجیره تامین می بینند که آنها بیشتر و بیشتر به جای پالت های چوبی سنتی استفاده می شوند، ممکن است تعجب کنند که پالت های پلاستیکی برای چه استفاده می شوند، چه زمانی باید استفاده شوند و چه مشکلات لجستیکی را حل می کنند.

پاسخ کوتاه این است که پالت های پلاستیکی برای حمل و نقل هر محصولی که پالت های چوبی ارسال می شود استفاده می شود.

با این حال، پالت‌های پلاستیکی به ویژه در مقایسه با پالت‌های چوبی رقابتی هستند که محصولی که حمل می‌شود، غذا، دارو یا کالای دیگری است که به ویژه در برابر آلودگی، آسیب یا فساد آسیب‌پذیر است.

ویژگی های منحصر به فرد پالت های پلاستیکی نیز آنها را به گزینه ای ایده آل برای سیستم های خودکار تبدیل می کند.

چه زمانی باید از پالت های پلاستیکی استفاده کرد؟ پالت های پلاستیکی مورد استفاده با قفسه های گرانشیپالت های پلاستیکی مزایای خود را از موادی که از آن ساخته شده اند به دست می آورند.

پلاستیک سبک، محکم، بادوام و غیرجاذب است و در اثر رطوبت یا میکروارگانیسم‌ها در معرض تخریب قرار نمی‌گیرد.

پالت‌های پلاستیکی باکیفیت دارای ساختار یکپارچه و محکمی هستند که از میخ یا تخته استفاده نمی‌کنند، که در پالت‌های چوبی اغلب شل می‌شوند و زباله‌هایی را در مناطق تولید و حمل و نقل به جا می‌گذارند.

مواد و ساخت پالت های پلاستیکی آنها را به یک پلت فرم حمل و نقل ایده آل برای صنایعی تبدیل می کند که بهداشت، ایمنی و استحکام در آنها اولویت دارند، مانند:

غذا: پاکیزگی در تولید، ذخیره سازی و حمل و نقل مواد غذایی به منظور ایمن نگه داشتن مصرف کنندگان و جلوگیری از رد بار توسط خرده فروشان و هزینه های مربوطه بسیار مهم است.

استفاده از پالت‌های پلاستیکی به تولیدکنندگان و حمل‌کنندگان مواد غذایی کمک می‌کند تا الزامات قانون نوسازی ایمنی مواد غذایی را برآورده کنند و حتی از آنها فراتر روند.

داروها: محصولات دارویی مانند داروها، واکسن‌ها و مواد بیولوژیکی حتی الزامات بهداشتی سخت‌تری نسبت به مواد غذایی دارند.