پودر شیر خشک خارجی که با خوردنش خستگی تان رفع می شود

متخصصان تغذیه کودکان به والدین هشدار داده اند که دادن پودر شیر خشک خارجی به کودکان نوپا و خردسالان غیر ضروری است.

توصیه می کنند که آنها می توانند در مشکلات غذایی نقش داشته باشند و حتی منجر به رژیم غذایی ضعیف تر شوند.

متخصصان تغذیه می گویند این شیرهای پودری «رشد»  که برای کودکان دو و سه ساله نامگذاری شده است  اشتهای کودکان را برای غذای واقعی سرکوب می کند.

از رشد ذائقه جلوگیری می کند، به تأخیر در مهارت حرکتی دهان کمک می کند و بر مصرف کلی ویتامین ها و ویتامین ها تأثیر می گذارد. مواد معدنی

فیونا وارد، مدیر رژیم غذایی در بیمارستان کودکان تمپل استریت در دوبلین، گفت که شیر برای کودکان نوپا اشتهای آنها را مهار می کند و والدین را از مدیریت رژیم غذایی سالم برای کودکانشان منحرف می کند.

خانم وارد گفت: “مصرف شیر غنی شده با ویتامین ها و مواد معدنی اضافی در واقع می تواند اشتها را برای غذا مهار کند و منجر به دریافت ضعیف تر گروه های غذایی و مواد مغذی مناسب شود.

«خانواده‌ها برای خرید شیر برای کودکان بالای یک سال هزینه می‌کنند و به قیمت مواد غذایی حاوی آهن، پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی که همگی برای رشد ضروری هستند، هزینه می‌کنند.

“آنها توجه مصرف کنندگان را از مزایای یک رژیم غذایی سالم و متعادل منحرف می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز بر مصرف یک ماده غذایی به بهای تنوع، برای رشد مهارت های حرکتی دهان مفید نیست، می تواند از رفتار مثبت خوردن جلوگیری کند و لذت و قرار گرفتن در معرض طعم ها و بافت های مختلف را به تاخیر بیندازد.

شیرخشک‌های کودک روشی مطمئن و مناسب برای کمک به اطمینان از دریافت این مواد مغذی برای کودکان هستند. آنها از نظر تغذیه‌ای با ویتامین‌ها و مواد معدنی، از جمله ویتامین D و آهن.

شیرهای بزرگ‌تر و نوپا می‌تواند به رفع این نابرابری‌های تغذیه‌ای کمک کند، در حالی که والدین راهی مطمئن برای اطمینان از دریافت مواد مغذی مورد نیاز فرزندشان در این مرحله مهم رشد فراهم می‌کنند.