پودر گوجه 1401 که مردی باخوردنش خود را از ارتفاعی پرت کرد

خواص فیزیکی منحصر به فرد پودر گوجه 1401 به آن مزیت خاصی در آشپزخانه می بخشد. این به ویژه در پخت نان به خوبی کار می کند، همانطور که در دستور پخت نان ریحان گوجه فرنگی در زیر مشهود است.

شما به سادگی پودر گوجه فرنگی و سبزیجات را قبل از اضافه کردن مخمر و آب با آرد مخلوط کنید.

حتی می‌توانید پودر گوجه‌فرنگی را در مخلوط نان یا آرد خود هم بزنید. پارمزان مرغ یا بادمجان با آن طعم معطر اضافی در پوسته شگفت انگیز خواهد بود.

سعی کنید پودر گوجه فرنگی را به مخلوط ادویه های خانگی خود اضافه کنید. پودر سیر، فلفل سیاه، پونه کوهی، نمک و پودر گوجه فرنگی را برای یک ترکیب ادویه ای به سبک ایتالیایی که برای ماهی، مرغ یا گوشت خوک مناسب است، ترکیب کنید.

درست مانند ادویه جات، پودر گوجه فرنگی نیز باید در مکانی خنک، تاریک و کم رطوبت نگهداری شود.

پودر گوجه فرنگی که به درستی ذخیره شود، برای مدت نامحدودی باقی می ماند. کلوخه شدن یک اتفاق رایج است، حتی اگر به درستی ذخیره شود. به سادگی از یک چاقوی کره برای شکستن توده ها قبل از استفاده در آشپزی خود استفاده کنید.

در طول اوج قفل پایین، من گاهی در تلاش بودم تا چیزی جالب برای افزایش اشتهایم پیدا کنم. هومم… یک لوله هلال هر کدام یک قنادی از چاشنی ایتالیایی نمک سیر حلب و پودر گوجه فرنگی را با مقداری پارم «وگان» روی آن حلقه می‌کند.

چند قطره EVOO. این ها را می توان مطابق جهت بسته بندی یا نان سرخ شده مورد علاقه من پخت. یک میان وعده سریع لطیف و لذیذ درست می کند، یا با سالاد سبز رنگی سرو می شود که من روی پیتزای مورد علاقه یا سوپ دلخواه را به آن اضافه می کنم.