چسب سیلیکونی آینه ای که پوست دستان زنی را در هنگام استفاه از پیر کرد

ارزش آینه در خانه به سختی قابل برآورد است؛ علاوه بر عملکرد اصلی خود، به افزایش بصری فضا کمک می کند، حتی به عنوان یک عنصر تزئینی عمل می کند.

اغلب بازتابنده ها بدون قاب و بست مخصوص فروخته می شوند. در این مورد، باید چسب سیلیکونی آینه برای آینه ها خریداری کنید که برای اکثر مواد مناسب است.

صنعت ساختمان داخلی و خارجی طیف وسیعی از این محصولات را تولید می کند؛ برای انتخاب گزینه ای که برای همه ویژگی ها مناسب است، ارزش دارد که از قبل بفهمید که چگونه آنها متفاوت هستند و چه نکات ظریفی را باید بدانید تا چسبندگی موفقیت آمیز باشد.

هنگام انتخاب یک محصول مناسب، حتی یک محصول باکیفیت، از یک برند معروف، باید اطمینان حاصل شود که ترکیب آن فقط برای شیشه نیست، بلکه مخصوص آینه است.

واقعیت این است که برخی از آنها ممکن است حاوی اجزایی باشند که آمالگام (لایه بازتابی) را از بین می برند که به مرور زمان منجر به ایجاد لکه هایی در سطح آینه می شود. همچنین، ترکیب برای چسباندن نباید حاوی اسید و قلیا باشد.

شما نباید از چسب جهانی برای آینه استفاده کنید، زیرا می تواند آمالگام را نیز خراب کند.

این به این دلیل است که تولید کنندگان در تلاش برای کاهش هزینه، مواد شیمیایی را به آن اضافه می کنند که به سطوح بازتابنده آسیب می رساند.

هنگام انتخاب، مواد ساخت و ویژگی های اتاقی که آینه در آن قرار خواهد گرفت اهمیت کمتری ندارد.

از آنجایی که ابعاد شیشه با تغییر دما تغییر می کند، برای حمام و دوش باید از چسب استفاده کرد که نه تنها در برابر رطوبت بالا مقاومت می کند، بلکه از سرما و گرما نمی ترسد. اگر به اندازه کافی انعطاف پذیر نباشد، پس از خشک شدن، یک بستر جامد روی سطح تشکیل می شود که در نتیجه ممکن است شیشه ترک بخورد.

بر این اساس، آینه تنها در صورتی ایمن نگه می‌دارد که ترکیب چسب دارای خاصیت ارتجاعی و چسبندگی خوبی باشد.

انواع چسب به دو دسته نئوپرن و اکریلیک تقسیم می شوند که هر کدام خواص خاص خود را دارند. نئوپرن حاوی لاستیک است، بنابراین بوی قوی دارد، اما چسبندگی خوبی دارد.

اکریلیک سازگار با محیط زیست است، اما ممکن است در همه جا استفاده نشود. حلالیت در آب استفاده از آن را در اتاق هایی با رطوبت بالا مانند حمام و آشپزخانه نامطلوب می کند.