کلاسور زیپ داری که مطالب نوشته شده را پاک می کرد

در این مقاله نگاهی گسترده به انواع مختلف کلاسور زیپ دار که در زندگی روزمره خود استفاده می کنیم، با تمرکز بر کار، داشته ام.

وقتی صحبت از لوازم اداری به میان می‌آید – مانند لوازمی که واقعاً در دفتر مورد استفاده قرار می‌گیرند – ویژگی‌هایی که بیشتر برایم ارزش دارد عبارتند از (1) تطبیق پذیری و (2) مقرون به صرفه بودن.

برخی از افراد عاشق اتصالات مارپیچی هستند و برخی دیگر از آنها متنفرند. چپ‌ها از این که چگونه صحافی مانع می‌شود و به دستشان آسیب می‌زند شکایت می‌کنند، و حتی راست‌گراها هم از این مشکل مصون نیستند.

اگر مثل من همیشه در دو طرف صفحه بنویسید و زمانی که می‌خواهید با صحافی سمت راست بنویسید. نوت بوک را ورق بزنید شخصاً، توانایی تا کردن نوت‌بوک و پاره کردن آسان برگه‌ها حتی اگر صفحات سوراخ نشده باشند، بیشتر از هر گونه ناراحتی است.

من همچنین از این واقعیت قدردانی می کنم که یک نوت بوک مارپیچ صاف قرار می گیرد و اکنون که شرکت ها شروع به ساخت نوت بوک در جهت “منظره” کرده اند، می تواند کاملاً زیر صفحه کلیدهایی که اکثر ما برای کارهای روزانه خود استفاده می کنیم، قرار بگیرد.

من از هر دو نوت بوک A4 و A5 Clairefontaine استفاده می کنم که دارای سیم محکم و روکش های نسبتا بادوام هستند.

کاغذ ضخیم تر Clairefontaine نیز در برابر سایش و پارگی یک صحافی مارپیچی بهتر می ایستد، و من متوجه شده ام که ورق های کمتری می آیند.

من از هر دو نوت بوک A4 و A5 Clairefontaine استفاده می کنم که دارای سیم محکم و روکش های نسبتا بادوام هستند.

کاغذ ضخیم تر Clairefontaine نیز در برابر سایش و پارگی یک صحافی مارپیچی بهتر می ایستد، و من متوجه شده ام که ورق های کمتری در طول زمان شل می شوند.

از آنجایی که آنها به گونه ای طراحی نشده اند که در قفسه کتاب زیبا به نظر برسند، نوت بوک های مارپیچ نیز قیمت کمتری نسبت به جلد سخت دارند (اگرچه کاغذهای مناسب همچنان بسیار گرانتر از نوت بوک های 0.25 دلاری داروخانه هایی هستند که در مدرسه استفاده می کردیم).