کیف مارک پرادایی که از جنس الماس بود

کیف ها مانند کیف مارک پرادا از دیرباز با کاربردهای کاملاً کاربردی مانند ورزش، مسافرت، کمپینگ همراه بوده است.

تاریخچه آن به قرن یازدهم برمی گردد، از یک کلاه حصیری ساده که تصمیم گرفتیم آن را با بندهای چرمی در پشت حمل کنیم، کوله پشتی متولد شد.

کوله پشتی پارچه ای به تدریج جایگزین کیف در کالج ها و دانشگاه ها خواهد شد. مدی که در دهه 1980 در آمریکا شروع شد و سپس به فرانسه سرایت کرد.

از آن زمان، کوله پشتی جایگاه خود را به عنوان کیف دروس ترجیحی در مدارس حفظ کرده است.

و از آن زمان، نسخه‌های کوله‌پشتی مدام در حال اختراع خود هستند. چه با سبک کوهستانی و چه با استایل بسیار باکلاس خانه های لوکس بزرگ، کوله پشتی به آفتاب پرستی مجموعه های مد تبدیل می شود.

از سال 2015، کوله پشتی بیشتر و بیشتر زنانه شده است. برخی از مدل ها ظاهر شبانه یا شهری را ارائه می دهند. بنابراین در فروشگاه های لباس های آماده کلاسیک و در کت واک های نمایش های مد یافت می شود.

در بالا، مدل کوله پشتی شتری چند جیبی، کیف هندسی صورتی که می‌تواند روی شانه نیز پوشیده شود و کوله پشتی مشکی که ظرافت را با راحتی ترکیب می‌کند، بیابید.

کیف پیام رسان نیز زیر مجموعه کیف های پیام رسان است. تاریخچه و منشأ آن مشابه دومی است.

در اصل برای مردان ایجاد شد تا وسایل خود را با دستان خود حمل کنند. نوعی کیف است که امروزه در فروشگاه های کالاهای چرمی زنانه برجسته شده است.

این کیسه ای است که با شکل مستطیلی با یک بال پارچه ای به سمت جلو برای پنهان کردن دهانه آن متمایز می شود. با زیپ و/یا بند بسته می شود.