کیف چرم ماری که جادوی عجیبی داشت

در حقیقت کیف چرم مار ظرفی است که باید وسایل خاصی را در خود جای دهد. برای یک مورد تجاری، چنین اقلامی ممکن است لپ تاپ و فایل ها، اسناد کوله پشتی یا لباس ورزشی شما باشد.

برای لباس هایی که برای تعطیلات آخر هفته یا یک سفر کوتاه نیاز دارید از یک هفته و برای وسایل شخصی و یک تبلت از کیف شانه ای استفاده می شود. محتوا نوع کیف را مشخص می کند.

یک کیسه نه تنها باید برای نگه داشتن و حمل محتویات آن، بلکه برای محافظت نیز باشد. چرم باید در برابر ضربه های مکانیکی که در مورد لپ تاپ یا تبلت بسیار خطرناک است محافظت کند.

چنین ضربه هایی اغلب زمانی اتفاق می افتد که کیسه ای به زمین می افتد. بنابراین برخی از کیس ها دارای یک محافظ ضربه اضافی هستند.

علاوه بر آسیب مکانیکی، تأثیر آب و هوا نیز باید در نظر گرفته شود. مهمترین آنها رطوبت یا باران است. اگر کیف‌ها یا کیف‌ها دارای دریچه باشند، داخل آن از باران محافظت می‌کند.

کیف لپ‌تاپ یا کوله‌پشتی بدون دریچه امروزه با زیپ‌هایی با لبه‌ای در هر طرف موجود است. این لب ها وقتی زیپ بسته است آن را می پوشانند.

قطرات باران یا سایر مواد مایع ممکن است باعث ایجاد لکه بر روی سطح کیسه شود. برای کوله‌پشتی‌هایی که مدت طولانی‌تری در معرض باران هستند، باید از یک پوشش نایلونی اضافی استفاده کرد که از ورود آب به هر یک از جیب‌ها جلوگیری می‌کند.

کیسه ها همچنین ممکن است در برابر دمای بالا یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید محافظت کنند.

محافظت در برابر سرقت یک ویژگی مهم است. بنابراین کیف‌ها یا کیف‌های ضمیمه که حاوی اسناد مهم هستند، اغلب دارای قفل‌های شماره هستند.

یک کیف همچنین باید از محتویات خود به گونه ای محافظت کند که هیچ کس نتواند آنچه را داخل آن حمل می کنید ببیند.

کارت های موجود در کیف یا کیف پول ممکن است توسط اشخاص ثالث با دستگاه های الکترونیکی خوانده شوند.

بنابراین، امروزه اکثر کیس های کارت دارای یک محافظ به اصطلاح RFID (شناسایی فرکانس رادیویی) هستند که معمولاً شامل یک فویل آلومینیومی است که از خواندن کارت ها جلوگیری می کند.