استفاده از نقل گل محمدی برای سرفه کودکان در زمان کمبوجیه جان کودکان زیادی را نجات داد

نیازها و روندهای مصرف کننده در طول سال ها تغییر می کند گاهی اوقات کاملاً شدید و در سال های اخیر، تولید منطقه ای و محلی به یک معیار مهم برای مصرف کننده نهایی تبدیل شده است.

چغندرقند که در فرایند تولید نقل گل محمدی استفاده می شود، که بخشی از برداشت های تاریخی منطقه ای در اروپا است، دقیقاً با این معیار مطابقت دارد: منبع شکر محلی با کیفیت بالا.

محصولات شکر آب نبات هنوز هم طبق همان سنت چند صد ساله تولید می شوند تا کیفیت و عطر اصیل آنها تضمین شود.

با این حال، این ما را از بهینه سازی مداوم فرآیند تولید برای محصولات بادوام تر و ایمن تر از طریق اقدامات مختلف در سال های اخیر باز نمی دارد.

ما از هیچ افزودنی استفاده نمی کنیم و فقط از قند چغندر با بالاترین کیفیت استفاده می کنیم، دستور اولیه برای حدود پانصد سال تغییر نکرده است.

بیش از 500 سال سنت و تخصص Candico در تبدیل شکر به آب نبات سنگی در سال 2005 نتیجه داد، زمانی که آب نبات راک پودری به عنوان “محصولات محلی” شناخته شد، به این معنی که آنها با الزامات سختگیرانه ای که به آنها اجازه می دهد برچسب رسمی محصول محلی را نشان دهند، عمل می کنند. .

از نقطه نظر فنی، قندهای نباتی نوعی شکر است که از چغندرقند ساخته شده است که واکنش Maillard این مشخصات معطر حسی خاص و این رنگ مشخصه را به آن می دهد.

همه چیز با حل شدن شکر در شربت شکر شروع می شود. این شربت شکر به آرامی در ظروف مناسب تبلور مجدد می یابد و در نهایت کریستال های زیبایی به رنگ قهوه ای یا سفید ایجاد می کند.

مرحله بعدی جمع آوری و تقسیم کریستال های به دست آمده به کسری با اندازه دلخواه است. شربت باقیمانده پس از جمع آوری شکر آب نبات به دیگ بخار فرستاده می شود.

دقیقاً مدیریت این فرآیند پخت است که بافت، رنگ و طعم معمولی این شکر پودری (همچنین به عنوان “شکر قهوه ای” شناخته می شود) را می دهد.

به لطف دانش “Candico”، این محصول عطر طبیعی خود را حفظ می کند. یک فرآیند سانتریفیوژ، کریستال های حاصل از فرآیند پخت شربت را جدا می کند.

کریستال هایی که از پودر قند به دست می آیند در کیسه های 25 کیلوگرمی یا در کیسه های 1 کیلوگرمی (برای خرده فروشی) بسته بندی می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.