زنی که با سینی پلاستیکی بزرگ گرد سر شوهرش را شکست

در میان انواع ظروف آشپزخانه مانند سینی پلاستیکی بزرگ گرد به راحتی می توان گیج شد، اگر قبلا بر اساس اندازه، شکل و قیمت انتخاب می کردیم، امروزه تولیدکنندگان ابزارهای آشپزی را در تمام رنگ های رنگین کمان با طرح های مختلف ارائه می دهند.

اما چیزی مهمتر از ظاهر لوازم جانبی آشپزخانه وجود دارد مواد، این اوست که قبل از رفتن به سطل زباله تعیین می کند که چقدر راحت و ایمن می توانید غذا بپزید و وسایل انتخاب شده چقدر در آشپزخانه شما باقی بمانند.

در مورد چگونگی دور انداختن پول و محافظت از خانواده در برابر ظروف سمی آشپزخانه فروشگاه فروش دائمی همین حالا می گوید.

پلی پروپیلن محبوب ترین پلاستیک با مزایای مختلف برای ظروف آشپزخانه است. ظروف ساخته شده از پلی پروپیلن را می توان در اجاق مایکروویو قرار داد، این ظروف توسط اسیدها، قلیاها، مواد شوینده و آب از بین نمی روند.

این ماده به اندازه کافی سخت است که در برابر سایش و پارگی روزانه برای مدت زمان طولانی مقاومت کند و همچنین در برابر ترک و استرس مقاوم است.

تمام این خصوصیات پلاستیک را به یک ماده خام ایده آل برای تولید ظروف غذا، کفگیر، قاشق، کفگیر و کفگیر شیرینی تبدیل می کند.

پلی پروپیلن یک ماده ارزان است و بنابراین قیمت چنین وسایل آشپزخانه کمتر از سیلیکونی است. مقاومت خمشی و ضربه ای بالایی دارد، در برابر جذب رطوبت و طیف وسیعی از اسیدها مقاوم است.

با این حال، پلی پروپیلن دارای ضریب انبساط حرارتی بالایی است که استفاده از آن را در دماهای بالا محدود می کند. تحت تأثیر نور فرابنفش، حلال های کلردار و ترکیبات معطر تجزیه می شود. خاصیت چسبندگی ضعیفی دارد و بسیار قابل اشتعال است.

ظروف سیلیکونی آشپزخانه حداقل 5 مزیت غیرقابل انکار دارند که باید از آنها آگاه باشید:

سیلیکون در برابر درجه حرارت بسیار بالا مقاومت می کند و به همین دلیل ظروف و قابلمه های فر از آن ساخته می شوند که می توانند در تماس با ورقه پخت داغ به طور قابل اعتمادی از دست ها در برابر سوختگی محافظت کنند.

بهترین سیلیکون ها در دمای 300 درجه شروع به ذوب شدن می کنند، بنابراین اگر یک کاردک سیلیکونی را چند دقیقه در تابه بگذارید، ذوب نمی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.