کیف چرم هرمسی که هیچ وقت پاره نمی شد

کیف های چرمی یا کیف چرم هرمس برای هر شیک پوشی “باید” است؛ تصور یک دختر مدرن بدون کیف و همچنین بدون آرایش روزانه دشوار است.

یک کیف دستی “همه چیز” یک زن است، ضروری ترین چیزها در آنجا ذخیره می شود، که گاهی اوقات از بسیاری از موقعیت های ناخوشایند کمک می کند.

نمایندگان عملی جنس منصف در زندگی روزمره کیف های چرمی زنانه با اندازه های بزرگ و جادار را ترجیح می دهند.

از این گذشته، چیزهای زیادی وجود دارد که باید دائماً با خود حمل کنید: کیف لوازم آرایش، کیف پول، شانه، دستمال مرطوب، نت بوک، تلفن همراه، جای کارت ویزیت، کتاب مورد علاقه، دفتر خاطرات، کلید، یک بطری از عطر مورد علاقه شما و خیلی بیشتر.

کیف دستی چرمی حتی یک تئوری کمیک در مورد انحنای فضا در کیف دستی وجود دارد. او می گوید که ابعاد کیف در داخل سه برابر بزرگتر از بیرون است.

یکی دیگر از قاعده های این نظریه را می توان در نظر گرفت که ضروری ترین آن همیشه در پایین است. و حتی اگر یک بطری از لاک ناخن مورد علاقه شما در بالا قرار داده شود، باز هم در پایین و در لحظه ای که بیشتر به آن نیاز دارید خواهد بود.

کیف های چرمی زنانه توانایی نادری دارند که چیزهای مناسب را در خود پنهان کنند و سپس به طور تصادفی آنها را پیدا کنند.

به خصوص اغلب این وضعیت با تلفن همراه و کلیدها اتفاق می افتد. هنگامی که صاحب کیف، که به طرز ناآرامی برای ارتباط دهنده اش سوگواری می کند، از قبل آماده است تا برای یک کیف جدید به فروشگاه برود – علاوه بر آن، همیشه در برجسته ترین مکان در کیف است.

کیف زنانه را می توان به سینه مادربزرگ تشبیه کرد، زیرا گاهی اوقات چیزهایی از روده آن ظاهر می شود که صاحبش قبلاً آنها را فراموش کرده است.

کیف دستی هم سالن زیبایی است و هم آرایشگاه، داروخانه، کارگاه خیاطی و کتابخانه. این شامل همه چیزهایی است که برای کمک حتی در شرایط اضطراری نیاز دارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.