زنی با صابون خرچنگ تایلندی النگوهای نوزادی اش را در دستانش گذاشت

صابون خرچنگ تایلندی ارزان و زیست تخریب پذیر هستند. این یک مزیت بزرگ است. بنابراین صابون های نرم اغلب برای تمیز کردن کف استفاده می شوند. با این حال، آنها اغلب دارای بوی نامطبوع هستند و در آب حل نمی شوند.
در مقایسه، شما به صابون نرم بسیار بیشتری نسبت به استفاده از مواد شوینده مصنوعی مدرن نیاز دارید. این منجر به اثرات زیست محیطی بالا می شود.

اغلب، صابون خنثی با صابون نرم اشتباه گرفته می شود. صابون نرم یا صابون همیشه قلیایی است، بنابراین صابون خنثی صابون واقعی نیست، بلکه از سورفکتانت های مصنوعی مختلف تشکیل شده است.

پاک کننده های صابون مدرن مخلوطی از صابون خنثی و صابون نرم هستند که به صورت صنعتی تولید می شوند.
آنها برای تمیز کردن کفپوش های مشمع کف اتاق، و همچنین PVC و بسیاری از کف های سنگی مناسب هستند.

صابون

آنها خاصیت تمیز کنندگی دارند و از آنجایی که یک لایه صابون آهک مات به اندازه ویفر، صیقل پذیر و ساتن مات (از یون های کلسیم موجود در آب تمیزکننده و صابون) پس از پاک کردن روی زمین باقی می ماند، اثر مراقبتی نیز دارند.

این فیلم ضد لغزش و ضد الکتریسیته ساکن می باشد. به همین دلیل است که در اتاق های PC نیز ایده آل است.

در حالی که بسیاری از محصولات مراقبت از کف مبتنی بر موم (واکس های پاک کن، امولسیون های خود براق) در غیر این صورت لایه های ضخیمی ایجاد می کنند که هر از گاهی باید به طور کامل برداشته شوند، این مورد در مورد پاک کننده های صابون صدق نمی کند.

صابون ها در عین حال که دارای فعالیت سطحی و شوینده مطلوب برای شوینده هستند، دارای معایب مهمی نیز هستند.
در مناطقی که آب بسیار سختی دارند، برای دستیابی به اثر شستشو به مقدار زیادی صابون نیاز است. این به دلیل وجود یون های کلسیم زیاد در آب سخت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.