با مصرف سیر همدان 1401 کم پشتی موهای خود را درمان کنید

در حقیقت سیر همدان 1401 خوش طعم، تند و غیرقابل وصف خوشمزه، مدت هاست که با طعم روشن و معطر، جوانه های چشایی مردم را به وجد آورده است.

این سبزی ریشه کوچک متعلق به تیره پیاز آلیوم است و بیش از هر کسی که زمان برای نام بردن داشته باشد به ظروف بیشتری عمق و بعد می بخشد.

سیر از یک گیاه خوراکی می آید و ما معمولاً با حبه های کوچک داخل پیاز گیاه طبخ می کنیم.

به گفته وزارت کشاورزی ایالات متحده ، “سیر یکی از قدیمی ترین محصولات باغی شناخته شده است.” پژوهشگران در فرهنگ مصری و هندی اشاراتی به سیر پیدا کرده اند که قدمت آن به 5000 سال قبل می رسد.

USDA می افزاید: شواهد تاریخی روشنی برای استفاده بابلی ها در 4500 سال پیش و چینی ها در 2000 سال پیش وجود دارد. “برخی نوشته ها حاکی از آن است که سیر در چین به 4000 سال قبل می روید.”

سیر فقط در آسیای مرکزی به طور وحشی رشد می کند، با این حال، اکنون در سراسر جهان پرورش می یابد.

اطلس جهانی گزارش می دهد که در سال 2015، تولید جهانی سیر 25 میلیون تن برآورد شده است.

چین حدود 80 درصد از این رشد را تشکیل می دهد و هند در رتبه دوم قرار دارد. طعم و مزه و تطبیق پذیری آن، آن را به یک ماده اصلی، چه خام و چه پخته، در بیشتر غذاهای سراسر جهان تبدیل کرده است.

سیر تازه را می‌توانید در هر زمانی از سال در فروشگاه‌های مواد غذایی پیدا کنید، اما این محصول معمولاً در ماه ژوئن و ژوئیه برداشت می‌شود و خرید آن را در بازار تابستانی کشاورزان عالی می‌کند.

لامپ های سیر در صورت نگهداری صحیح می توانند تا هشت هفته دوام بیاورند: به سادگی آنها را در جای خنک و تاریک در انبار نگهداری کنید.

سیر برای شما در بخش مواد مغذی بسیار جذاب است: نسبت به تعداد کم کالری خود تعداد و مقدار قابل توجهی از مواد مغذی را فراهم می کند و آن را به یک ماده مغذی (بخوانید: بسیار سالم!) تبدیل می کند.

با مصرف سیر، بدن خود را با برخی از مواد مغذی کلیدی مانند منگنز، ویتامین B6، روی، گوگرد، آهن، ویتامین C، پتاسیم، کلسیم، منیزیم، سلنیوم و غیره درمان می‌کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.